|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
|
Hei alle sammen.
Legger ut noen bilder som viser hvordan jeg bor, siden et visst antall tv produsenter har nektet lage en serie om det. ![]() Vkna opp en dag til et helt nyinnreda ungkarsrede, som etter en grundig utforskelse viste seg vre akkurat det jeg har drmt om. ![]() Jeg har siden jeg var liten hatt Hefner som forbilde, n har jeg endelig ftt muligheten til leve akkurat som han. ![]() Jeg har endelig ftt min etterlengtede Gekko mansion, og hvis du ser nye etter p bildet, kan du se at jeg til og med har min egen cave. ![]() Jeg kan jo ikke skuffe mitt forbilde, s du kan jo prve forestille deg hva som foregr der… Ps: Legger snart ut bilder av gekko bunnis’a. Hilsen Mjl Hefner (ja, det er meg fra brave hart.) Edit: flyttet trden til riktig kategori (DanFekar) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
flotte bilder, men tror du har posta under litt feil kategori..
|
![]() |
| Emner |
| ”the, gekko, godset, mansion” |
| Trdverkty | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende trder
|
||||
| Trd | Trd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mat til gekko :) | TwixXxy | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 23 | 22-03-2008 21:41 |
| Syk gekko? | sonja | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 16 | 05-01-2008 05:11 |
| Gekko gekko - Tokay Gekko | Androctonus | glefakta | 0 | 12-08-2007 13:18 |
| Leo gekko | misspower | Gekkoer | 13 | 15-02-2007 17:51 |