![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2007
|
Hei, jeg er en gutt på 17 år, og er veldig interresert i alle mulige krypdyr.
Jeg har alltid vært fasinert av øgler, og husker hver gang jeg var i syden så jagde jeg alle krypdyr og øgler jeg fant fantes ikke noe morsommere.Jeg skal snart redekorere rommet, og har derfor tenkt å kanskje skaffe meg en gecko(2?) Jeg lurer på hva man trenger, priser osv. men har lest så mye jeg kan for å lære en del på egen hånd. Det jeg vil ha mest svar på er, hva vil ett terra koste ? hvor stort må det måle ? og hva en vanlig pris på en gecko er. det vil også si at jeg lurer på alle kostnader innen varmekabel, gress og lignende. og hvilken dyrebutikk er bra ? jeg bor i hamar, og tar meg ikke altfor lang til til strømstad. lurer også på hvilke geckoer som er greie å håndtere, og hvilke som er finest,(synes dere). Og hvordan man lager en fuktboks og alt mulig, gi svar på alt dere kaN : ) Så tusen takk på forhånd : ) MVH interresert lizardman |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
jeg vil ikke begynne med dette for etter september uansett. (etter jeg har vært i syden, og vet hvor mye penger jeg har å råde med : ))
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
jeg vil anbefale deg leopard gecko. de kan du lett kjøpe i norge, og slipper derfor risken ved å bli tatt fr smugling. sjekk www.repti.net
prisen på de er 300kr og oppover. for de vanlige fargene koster de som oftest 500lr for en unge. til en voksen ville jeg hatt et terra på 80cmL*40B*40H. pris kommer ann på hvor du kjøper. mye billig brukt på repti, så ta en titt der du. her har du litt lesestoff om leopardgecko http://www.repti.net/repti2/index.ph...&PAGE=2&ID=116
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Velkommen til Reptilfreaks!
![]() det er veldig mange seriøse selgere på repti.net kjøpte en skjeggagam for 3uker siden, det var gjennom repti.net, du får som oftes svar på det du skulle ønske å få svar på. veldig mye billigt å finne der ![]() jeg ville anbefalt deg en skjeggagam, veldig trivelige dyr. er som en liten hund om du holder på med den mye men det koster å kjøpe utstyr til de.håper du finner ut, lykke til!!
|
|
|
#7 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Liker du søte geckoer med knalle farger,,Da går man for leoser mener jeg
![]() Her er noen bilder av noen av mine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lykke til meg valget
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2007
|
jeg har selv 2 leoser, det kan jeg ambefale på det sterkeste
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
De var jo flotte
![]() hehe, men kan noen gi noen svar på sirka mye det koster for ett greit terra, osv ? og hvis du kjøper på den siden, hvordan får du dyret ? |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Sitat:
![]() Eller gjør en annen avtale med selger. |
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| Leopardgekko |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vurderer tarantell, og trenger info | Tarantell? | Taranteller | 43 | 28-02-2012 14:58 |
| Trenger litt info her :S | tijoka | Småprat | 2 | 17-01-2008 22:59 |
| Ildbuk Salamander - nybegynner trenger hjelp! | tigermamma | Salamandere | 13 | 24-09-2007 22:15 |
| Trenger info om unger. | Scorp | Skorpioner | 1 | 03-08-2007 10:49 |
| Nybegynner.. Trenger tips | DaffyDuck | Agamer | 6 | 06-04-2007 17:01 |