|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: ca. Oslo
Alder: 35
|
Hvordan bør man evt introdusere en nye leo til de to jeg har fra før?
Hvor stor bør den være? Det er da snakk om en hunn for å unngå slosskamper osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
De bør være omtrent samme størelse, da den litt større leosen kan ha en tendens til å kanskje være litt dominant og jager den andre vekk fra maten..
Hvordan det bør introduseres, det vet jeg ikke, når Leo77 ser denn tråden kommer han sikkert med noen vise svar
|
|
|
#4 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Heisann
![]() Det som er viktig men som du sikkert veit,er at ikke bebiser å voksene bør bo i samme terra. Hvilken str burdte dem være,,Hmm det må du nesten se ann. Så lenge den nye leo hunnen er ca 6 mnd + -,så burde det å gå bra. Jeg har hatt en ganske så liten hunn sammen med en STOR leo hann å det gikk veldig bra,dem bodde sammen i ca 4 år uten problemer. Når du skal sette dem sammen for første gang,,så ville jeg ha tatt ut dem du har nå. Evt gjort reint i terra+gjort om litt. Forandring som dette vil gjøre at faktisk alle (oxo dem som har bodd i terra) føler at dem kommer til et "nytt" hjem ![]() Så da vil det ikke bli fight over f.eks hulen/gjemme stedet til dem som har bodd i terra hele tia.Jeg har gjort dette mange ganger å det funker faktisk ![]() Men litt fighting vil det nok bli alikevel,,hannen vil som regel vise dama hvem som er THE BOSS ![]() Men etter noen evt løpe turer rundt i terra så vil det roe seg ned. Kan faktisk hende at dem ikke bryr seg om hverandre heller ![]() Men som jeg sa,,gjør reint i terra+gjør om litt,bytt på ting så vil det nok gå bra
|
|
![]() |
| Emner |
| leo |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|