|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Fant noen små søte geckoer jeg likte og lurte på om noen kunne gi info om de som, hva de spiser, terra krav, alder, levemåte, hvor de er fra, hvordan de er som terra dyr og dere vet om noen som avler disse
her kommer en liten liste: Tropiocolotes steudneri Ailuronyx seychellensis Coleonyx brevis Coleonyx elegans Diplodactylus galeatus Hemidactylus triedrus Lepidodactylus lugubris Paroedura picta Stenodactylus petrii Teratolepis fasciata |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
Fant et caresheet`s på Lepidodactylus lugubris
http://www.repti.net/repti2/index.ph...&PAGE=2&ID=160 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
det var litt av ei liste... det greieste for din egen del er kanskje og sjekke sheet-avdelingen forskjellige sider, evt google navna
|
|
|
#4 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jupp,,bare å goggle.com skriv bare f.eks caresheet Tropiocolotes steudneri så får du opp caresheet
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Paroedura picta finner du masse om på google.
Jobber selv med et fakta-ark på disse, men har ikke kommet så langt at jeg kan få lagt det ut på nett enda. Men lette er de å holde i allfall, og en sykt kult gecko med mye personlighet! Det er, etter min mening, en unnervurdert gecko som det godt kunne ha vært flere av innenfor hobbyen. Er bare megselv og nidhogg her inne på forumet som holder disse etter det jeg har fått med meg.Men er en god innvestering om du planlegger å skaffe en eller flere
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
En kjempe flott side om sørgegeckoer -> www.lepidodactylus.lugubris.de.vu
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| div, geckoer |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Varan Australske varaner & geckoer | royy | Andre øgler | 0 | 05-08-2007 10:29 |
| egg på geckoer? | gabonviper | Gekkoer | 10 | 01-06-2007 11:31 |
| Nye geckoer :-) | nidhogg | Gekkoer | 7 | 09-03-2007 20:58 |
| bøker om geckoer | nidhogg | Media | 3 | 05-03-2006 19:14 |
| Hvor mange geckoer i ett terrarie? | GekkoenGucci | Småprat | 8 | 20-10-2005 16:25 |