"
Gammel 20-10-2011, 21:35   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Alder: 19
Meldinger: 65
Standard Lukter leoser ?

Hei skal ``passe på `` en leo og lurer på om de lukter mye ? tenkre da hvis jeg må rengjøre buret alt for ofte. Bæsj kan jeg fjerne hver dag men sånn eller ?
emrix er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 20-10-2011, 21:41   #2
Reptilfreak

Medlem siden: Feb 2009
Alder: 25
Meldinger: 60
Standard

De jeg hadde kjennte jeg ikke noe lukt av iallefall de liker også å bli badet i vann i ny og
ne noe jeg gjorde regelmessig da bruker du vann som tilsvarer terrarie temperaturen eller på
samme måte som baby melk men så lenge du fjerner avføringen i fra sanden og eventuelt
vasker det som kommer på innredningen så skal det ikke lukte noe iallefall min erfaring

Sitat:
Opprinnelig postet av emrix Vis post
Hei skal ``passe på `` en leo og lurer på om de lukter mye ? tenkre da hvis jeg må rengjøre buret alt for ofte. Bæsj kan jeg fjerne hver dag men sånn eller ?
drogen er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 20-10-2011, 21:42   #3
Reptilfreak

Standard

De pleier også å finne seg en bestemt plass de går til når de skal gjøre fra seg
drogen er offline  
Svar med sitat
Gammel 20-10-2011, 21:44   #4
Reptilfreak

Standard

Ja vet ganske mye om disse skapningene, men har en mor som er skeptisk og kjenner hver minste lukt veeeeldigg godt! skal passe på denne leosen for og bevise at de er greie dyr til min mor. så skal jeg mest sannsynelig kjøpe den
emrix er offline  
Svar med sitat
Gammel 20-10-2011, 21:48   #5
Reptilfreak

Standard

Leoser er kjekke dyr og fine og se på bare så synd at de er nattaktive var derfor jeg gikk over til noe annet

hvis du ikke allerede har lest det som står her så anbefaler jeg deg og lese dette og de andre
som ligger der også
Leopard Gecko - nybegynner guide.

men noen av fordyrene kan lukte litt men det kjennes ikke i rommet men oppi boksen

Sitat:
Ja vet ganske mye om disse skapningene, men har en mor som er skeptisk og kjenner hver minste lukt veeeeldigg godt! skal passe på denne leosen for og bevise at de er greie dyr til min mor. så skal jeg mest sannsynelig kjøpe den
drogen er offline  
Svar med sitat
Gammel 20-10-2011, 21:50   #6
Reptilfreak

Talking

Lest alle fakta ark som er RF flere ganger, hjulpet meg veldig
emrix er offline  
Svar med sitat
Gammel 20-10-2011, 21:53   #7
Reptilfreak

Standard

Tror nok dette går bra når jeg bodde hjemme så hadde jeg også leoser og moren min var
utrolig skeptisk men etter en stund så syns hun de var tøffe fant henne et par ganger
stirrende forran terrariet og hu tørte til og med å holde de

mange gode filmer på youtube også spesielt når det kommer til leopard geckoer
eks denne videoserien her:
" title="How to Care for a Leopard Gecko : Gecko Vitamins - YouTube" target="_blank">How to Care for a Leopard Gecko : Gecko Vitamins - YouTube
Sitat:
Lest alle fakta ark som er RF flere ganger, hjulpet meg veldig
drogen er offline  
Svar med sitat
Gammel 20-10-2011, 21:59   #8
Reptilfreak

Standard

Tusen takk for så mange positive svar ! ja tror moren min ser at de er harmløse og ikke lukter. Har hatt 4-5 fugler tilsammen og en kjempetam undulat, som jeg måtte selge fordi den bæsja over alt hehe, men det var også ut i 9-10 timer om dagen. Så gleder meg og tror det skal gå bra
emrix er offline  
Svar med sitat
Gammel 20-10-2011, 23:07   #9
Reptilfreak

Reptils sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
Meldinger: 782
Standard

Avføringen lukter selvsagt, men tørker fort ut. Avføringen skal uansett fjernes hver dag, så noen spesielt fra selve leosen blir neppe problemet. Heller sirisser om du forer med det. Skaff deg en dubiakultur på 200-300 stk, så slipper du det problemet, og du slipper og kjøpe fordyr på lang, lang tid
Reptils er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-10-2011, 00:12   #10
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard

Som di fleste andre sier så lukter dem ikke Har minne stående rett ved siden av senga ^^, (midlertidig)

Samt ser folk sier di liker og bade i blandt? Mine klikker og vifte og rister med halen ^^ Så ikke alle liker det
Sokken91 er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Øgler leoser egg Mr.Leguana Slanger, øgler og skilpadder 6 09-03-2012 22:11
Idag har jeg smugla to geckoer over grensa. Som lukter godt! mandarin Småprat 8 16-05-2009 17:02
Sjeggis lukter vondt? Sathanas Agamer 4 10-03-2009 18:31
Husflue Kultur, Lukter, Rengjøre? Nero Fôrdyr 4 10-02-2008 19:47
Mating av leoser! cobra_kai Gekkoer 5 05-03-2007 15:39

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 03:37.