|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Østfold
Alder: 18
|
Hei, jeg har fått meg en liten gekko inn i hus. Vel å merke i går. Satte opp terra, sørga for at det var varmt nok etc. Lot det gå et par timer, for så å se om ho ville ha mat. Vel og merke spiste ho tre dubiar. Like etter dro jeg for å la ho være og ro seg ned etc. Kom tilbake på morgenen, da så jeg at det lå to dubia i terra. Jeg er ikke noen fan av å la fordyr gå i terra. Så dem har garantert kommet opp igjen. Og forrige eier fora ho med zohobas..
Og det jeg lurer på, er dette farlig? Hva kan det komme av? Ho er jo frisk og rask. Litt liten synes jeg 52g veier ho, men halen er litt tynn synes jeg..
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 26
|
Tipper det kan være stress pga overgang til nytt hjem, så la den få noen dager i fred og bli vant til det nye terrariet, så kan du prøve å fore den igjen.
Oppkast og diare er ikke uvanlig at henger sammen, så følg gjerne med på avføringen. Utover det kan du også sjekke temperaturene dine, så du er sikker på at de er riktige. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor god er du til å kaste papirfly? | Crispy | Småprat | 39 | 22-07-2007 21:25 |