"
Gammel 15-07-2011, 17:43   #1
Reptilfreak

Dantalian sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
Meldinger: 94
Standard T-Rex Supliment

*er ikke sikkert dette er SÅ spennende, men er grei info uansett*
Jeg har nå prøvd lenge å finne en butikk som selger T-Rex produkter, men det virker som om det er enten på vei ut ELLER bare meget treig levering fra produsent.
Samlige produkter jeg har bestillt blir kanselert og jeg får beskjed om at "dette produkter får vi desverre ikke tak i".
Jeg var da inne på Zooservice sine sider, og det så ut som om de hadde disse produktene inne, men for å være på den sikkre siden, skreiv jeg en mail til de og forklarte situasjonen.
Skal rose Zooservice for fantastisk mail jeg fikk tilbake, MEGET behjelpelig og med masse info og linker.
CREDS til Zooservice.

"Hei Kristian og takk for din henvendelse!"

Vi har egentlig ikke dette produktet ”på lager”, men vi har et par bokser som gikk ut på dato i fjor. Vi ønsker å være pålitelige når det gjelder datovarer, så derfor står det null på lager i nettbutikken:
T-Rex Bone Aid Microstick Calcium - Zooservice
Når det gjelder enkelte datomerkinger, så er det ikke alt som ”går ut”, selv om de er merket med dato, men vi velger å holde oss til merkingen og heller høre med kunden om de ønsker dette produktet eller ikke. Så hvis du for eksempel trenger noen andre varer, så kan vi legge med en slik "utgått" boks, gratis, i forsendelsen.

For å unngå å brenne inne med flere bokser, som ikke kan selges, så har vi vært litt forsiktige med å fylle opp lageret vårt. Nå har vi tatt en sjekk med vår leverandør, og vi ser der at de faktisk er tom for dette produktet. Det kan jo passe sammen med det du sier, om at andre har vansker med å skaffe dette også. Trolig er det den samme leverandør som brukes, og at vi vil oppleve det samme.

Nå ser vi også at vår leverandør har tatt inn et annet alternativt produkt, som trolig blir det vi kommer til å gå over til, hvis de ikke får inn Bone Aid med det første. Det er et produkt fra produsenten Zoomed og heter: Repti Calcium without D3. Zoo Med Laboratories | #1 Reptile Products Worldwide -- Welcome to Zoo Med
(Prøvde å lime inn en direktelink til produktet, men det gikk dårlig).
Nå har vi bare sett litt på dette produktet i ”full fart”, men det ser ut til at dette er et rent kalsium produkt. Nå skal vi faktisk sende en bestilling til denne leverandøren rett over helgen, så skulle det være interessant med en slik en, så er det bare å gi oss en tilbakemelding i løpet av lørdag /søndag og vi kan bestille inn til deg.

På vår ”vandring” på nettet etter svarene i e-posten til deg, så kom vi over noen linker som vi like godt limer inn her i tilfelle du kan dra noe nytte ut av dem:
Leopard gecko
T-Rex
Leopard Gecko
Exo Terra : Make Your Reptiles Feel At Home

Vi håper denne informasjonen var til hjelp for deg, og det er bare å gi oss en tilbakemelding hvis du ønsker at vi bestiller inn dette alternativet, eller om du ønsker å legge inn en bestilling på andre varer og få med en gratis Bone Aid som er utgått på dato.

Med vennlig hilsen oss i Zooservice AS

Så noen spørsmål.
SP, 1: Går Calcium ut av dato?? og blir derfor ubrukelig? ville da egentlig tro det!?

SP, 2: Jeg har en boks med Repashy Superfoods, Leopard Gecko Calcium Pluss,
Skal pulveret i den være grå`ish? og ikke hvit?
Slenger med et bilde av boksen...
T-Rex Supliment-imag0573.jpg
Svar med sitat
Gammel 15-07-2011, 18:39   #2
Senior Member

Repti_queen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
Meldinger: 1,530
Standard

Kalsiumtilskudd kan du fint bruke selv om det har gått ut på dato.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 03:29.