|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: May 2011
Sted: vest agder
|
Hei! nå har jeg letet veldig aktivt rundt over internettet etter noen som selger leopard gekkos i strekning fra vest agder - rogaland kan godt hende jeg har oversett noe men jeg klarer rett og slett ikke og finne ut av dette her.. kan noen legge ut noen linker i kommentar om noen som selger eller noe så hadde det vært hjelpsomt, også hvis du som leser avler på disse ta kontakt please.
+ et spørsmål: siden gekko er ulovlig, hvordan er det med og besøke dyredoktoren? blir litt stressa på tanken av at når jeg får en gekko kan den bli syk og hvis du kan bli anmeldt til høyere makter av dyredoktoren må jeg muligens tenke på noe annet enn èn gekko |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Bare følge med det. repti.net er vel det beste stedet. Eller så må du ta turen til Sverige
Mange dyrleger som tar reptiler uten og melde fra. Bare ring og hør først. Er ikke ment at de har kunskap om dem men dem har rett til å skjekke alle syke dyr. Det er også en liste her inne med anbefalte dyrleger. Leos er et super fint dyr! Bare å anbefale ![]() Lykke til |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| gecko, gekko, kjøpe, veterinær |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor ofte og hvor mye fôrer dere? | nemesis230ce | Boa og pyton | 10 | 30-03-2009 10:31 |
| Øgler Hvor mye mat? | Dahlia | Slanger, øgler og skilpadder | 6 | 24-01-2009 23:29 |
| Hvor? | Adriano | Småprat | 14 | 13-09-2007 17:04 |
| Hvor mye mat? | Speedy | Skilpadder | 14 | 19-04-2007 14:18 |
| Hvor mange reptiler finnes det.. Â hvor finner man dem? | Media | 5 | 11-12-2003 15:20 | |