![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: hønefoss :P
Alder: 23
|
de skjedde slutten av juni da jeg hadde besøk og de ene besøken glemte og lukke døra til terra . fant igjen 2 av 3 som stakk av . jeg ende vendte hele stua og alle rom. men fant ikke den siste. men så drev jeg litt på den ene boden og ryddet . og renset opp i alle sluk som er i huset . der fant jeg noe i sluket . men de var en frosk. var litt redd de var leoen men de var de ikke . takk og lov . jeg trudde hu hadde løpt ut etter døra har jo stått oppe i hele sommer.
men etter jeg hadde maten alle dyra . så satt jeg meg ned for og spille cod. og tittet ned på gulve . og der sto jasmin den 3 leoen som hadde stikki. jeg skjønte ikke noe. men fikk tak i henne. hu var tynn . men ikke for tynn. var ikke sånn at jeg så beina i kroppen hennes . er bare glad hu kom til rette . skjønner ikke hvor hu har vært. hu er flink til og gjemme seg iallefall. er glad hu har klart seg i 5 mnd jeg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
sikkert levd på eddekopper og annet snacks i huset
Bra den er i god behold! Bilder?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
tar bilde av henne i morgen og legger ut .
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
oi dæven den var tynn! bare å fôre opp asap.
Hvor gammel er den?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Neida,den er ikke så tynn. Bare gi den mat/vann/vitaminer/calcium+rikelig med varme hver dag nå så skal du se at den blir fin igjen. Den kan faktisk få lov til å ha varme matta på i noen dager før du går tilbake til vanlig rutine.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
nehei? halen skal være like tykk som kroppen og den er mye tynnere enn kroppen på de bildene der, så med mindre den er veldig ung så er den veldig tynn.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Trenger ingen forklaring på hvordan en "frisk" leo skal se ut,for det er noe jeg lærte meg for over 14 år sia
![]() MEN,,det jeg mente var at med tanke på at den ikke har blitt fora osv på 5-6 mnd så ser den temmelig bra ut. Jeg har sett et eksempel på en mager leo der halen så ut som en tørket kvist. Men etter et eier skifte å riktig varme å nok med mat så raste den opp til normal vekt på 1-2 mnd
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
1 og 8 mnd ca. hu spiser som en hest. og hu får alt av vitaminer . og alt som trengs
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
|
Regner med Leo77 snakker om min Calista(håper det ikke fins mange sånne), og når den klarte seg, så klarer nå hvertfall din seg
Fra: ![]() til: ![]() Dette på kun fire måneders tid
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Øgler Leoen min fikk ikke av hamskifte | Bredo | Slanger, øgler og skilpadder | 17 | 17-01-2009 23:18 |
| Nytt hjem til Leoen min<3 | SpontaN | Lover og regler | 20 | 19-06-2008 18:58 |
| Hei, er tilbake. | kaos | Småprat | 2 | 09-05-2008 21:23 |
| leoen min spiser ikke..HJELP! | shisha | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 9 | 01-03-2008 13:36 |