![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Jeg bor i rogaland .
Alder: 27
|
hei vill e bare si at jeg fikk to kjempesøte leos jenter hjem til meg i dag , visste ikke før de kom at de var bare 6 mnd gammle og morphe av et eller annet slang , men de er jo så søte , de er håndvandte , men ikke håndtamme , men de biter ikke elle noe . de er suuuper søte . men vet
ikke hva de ska hete (de er nesten helt indentiske , den ene har et par flere flekker på ryggen )Men de ¨må jo få noen kule litt orginale navn , noen forslag? men jeg og selgeren lurte på hvilken type morphe de er , så jeg legger ut bilder i morgen , så håper jeg det er noen som vet .? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Hetti og Netti
Eller Karen og Maren,Dolly og Polly el Molly osv
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Skal du vite hva slags type morph det er så må du nesten vite hva slags morph foreldrene er osv.
Grattis med leoser
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Jeg bor i rogaland .
Alder: 27
|
jeg legger ut bilder av de , når jeg skrur på lyset deres i dag , så får dere se de søte jentene mine .. ja jeg begynner vel å få en liten samling , men sånn er det vett u , når du forelsker deg i det ene dyret etter det andre , og forguder de allesammmen
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| skilpadde hjem:) | tunis(ia) | Slanger, øgler og skilpadder | 2 | 04-10-2010 07:27 |
| Skilpadde hjem til vannskilpadde=) | marte | Slanger, øgler og skilpadder | 3 | 29-01-2010 00:14 |
| Flest jenter eller gutter som er reptilfreaks ;P? | Miroxx | Småprat | 53 | 31-08-2008 15:55 |
| Her får dere se mine to små gecko jenter :) | sandtrøen | Gekkoer | 6 | 14-10-2006 10:29 |