|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Vår kjære Ozzy er en livlig og tøff liten krabat
Noe han liker ekstra godt,er rømningsforsøk! I natt klokken to var han i terra,i dag klokken ett var han fortsatt i terra. Men rundt tre,da var han borte!![]() En fortvilet samboer ringte meg når jeg var på jobb og fortalte at Ozzy hadde stukket av... ![]() Når jeg kom hjem for en time siden ble det full leteaksjon,og leiligheten er mer som snudd opp ned! ![]() Heldigvis,fant vi han! Han hadde gjemt seg under toppleiligheten til den ene sjeggisen vår,og der kosa han seg. Veldig skuffa da,når vi satte han tilbake i hjemmet sitt,og bjeffa litt til oss,haha![]() ![]() Konklusjon: selv ordna lokk til terrarium,aldri mer. Nytt terra bestilles i nu! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Haha, så det var han som hadde stikki av altså
Godt dere fant han igjen da! Lille luringen
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Haha,jess da
Ozzy er en luring ja^^
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Bra du fant den igjen, det er ikke bare morsomt å ha en gekko på rømmen.
Har selv en daggekko som har vært på rømmen siden juli/august i fjord. Trodde egentlig den hadde vandret til de evige jaktmarker eller stukket ut av et åpent vindu, men sist uke så jeg den i kjelleren, akkurat da den forsvant inn i en luftekanal som strekker seg gjennom hele huset (4etg med kjeller).. Den så forøvrig godt ut, og hadde vokst bra.. Det forklarer kanskje hvorfor insekt problemet i huset er tilnærmet borte og hvorfor alarmen til tider har blitt løst ut...
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Åh herremin,så lenge altså:O Bra for den at han lever fint og spiser godt da,så har den det i allefall godt,"ute" i det fri Litt kjedelig med alarmer som går ofte,da man blir vant til at det er dyret som utløser de,plutselig er det en innbrudstyv Men kanskje geckoen tar seg av det om det kommer noen ubudne gjester,hehe
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|