![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Var å hentet en cb09 Phelsuma quadriocellata quadriocellata hunne på forrige messe i Hamm. Min første daggekko, så det har vært kjempe spennende. Hun går totalt bananas når jeg mater med husfluer ^^
Har bare tatt et bilde til nå, siden hun fortsatt er ganske nervøs: ![]() Her er et bilde av terrariet hennes, som er 80x40x70. Selvfølgelig er tapen, som holder lianen oppe mens silikonen herder, fjernet. Har hat inn litt mer gjemmesteder også, samt at jeg skal prøve å få inn litt mer planter. ![]() -V
|
|
|
#3 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Grattis Virido
![]() De daggisene er nydelige og det ser ut som den har fått seg en skikkelig flott plass å bo hos deg. Ser frem til fremtidige bilder av krabaten. Kanskje en tom. en foringsfilm??? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Mere bilder blir det helt sikkert, men er dårlig med videokamera som kan filme så små ting
Hun spiser ikke om jeg står rett forran terrariet heller, må gå et par skritt bakover. Men jeg regner med det roer seg etterhvert, hun har blitt mye mer fortrolig på de par ukene jeg har hat henne
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
mine grønne anoler var også slik på matveien.. men fikset seg i løpet av noen uker=) nå tar de sirisser fra hånden
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Sinnsykt pen viri! Gratulerer, post et nytt bilde av terra og da^^
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Er ikke så mye nytt å ta bilde av ennå har bare hat inn noen sansevieria'er i hjørnene bak, så hun kan gjemme seg der om hun vil, pluss litt klatreficus stiklinger og mose. Har en liten brasiliansk bromme jeg vurderer å montere inni der også, ellers er jeg ganske usikker på hva jeg har lyst å plante inni der, for å ikke ødelegge looken. Mulig jeg må bytteut ficus-treet også, tror ikke det tålte flyttingen fra et annet terra så godt, har mistet veldig mange blader :/
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Tok et nytt bilde av gekkoen i dag, hun er ganske sky, så får bare tatt bilder gjennom glasset.
![]() Hun har fått litt bedre farger, og er veldig aktiv og underholdene Vurderer litt å skaffe et par frosker til terrariet også, men er ikke sikker på om jeg orker fluer ennå ^^
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Den er helt nydelig viri
Gratulerer! ^^
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Phelsuma standingi | twinker | Gekkoer | 5 | 28-01-2009 13:37 |
| Øgler Phelsuma quadriocellata - innredning | JoachimB | Slanger, øgler og skilpadder | 6 | 05-01-2009 01:53 |
| Familien`s dyrehage ! | prøvekanin | Medlemmene | 13 | 02-08-2008 22:57 |
| Phelsuma - Sub familien | mr-repti | Øglefakta | 0 | 08-03-2007 20:37 |
| Boa familien | Sid | Boa og pyton | 1 | 24-04-2004 11:04 |