|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Akershus
Alder: 20
|
Hei!
![]() Fikk min første reptil i går, en Leopard Gecko. Hun jeg kjøpte den av, visste ikke hvilken morph denne var. Så da lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hvilken morph denne er ![]() Bilde; Takker for alle svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Grattis!
![]() Er det bare meg eller ser det ut som om den skal skifte ham snart? Virket litt blasset i fargene på halen, føttene og hodet.. I så fall, skru opp fiktigheten litt i terra
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Takk
![]() Er ikke helt sikker. Ifølge hun jeg kjøpte av, skiftet denne ham for ca 4 uker sia. Hvor ofte skifter de ham, egentlig? Alltid godt å vite
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Fin leo!
Grattis.De skifter ham ofte når de er små og holder på å vokse, og sjeldnere når de blir litt større (skal ikke si noe eksakt hvor ofte de skifter akkurat.. Tror ikke det er noe fasit på det). Kan være du vet dette, men sier det allikevel, det er veldig viktig at du har en fuktboks til den hele tiden, slik at de skifter ham enklere når den tid kommer, samtidig så digger de å ligge inne i fuktboksen selvsagt.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takk
![]() Ja, visste det fra før, men kjekt med gjentagelse
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvilken morph er dette? | Wilma | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 12 | 04-04-2010 18:30 |
| Hvilken morph kan mine snoker avle frem? | reptor | Snoker | 21 | 21-09-2009 23:51 |
| Hvilken morph? | dragoon88 | Slanger, øgler og skilpadder | 21 | 17-08-2009 10:39 |
| Morph - for og mot | Repti_queen | Reptiler | 137 | 23-02-2009 13:54 |
| Hvilken morph? | Cyanide | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 0 | 01-02-2009 22:15 |