|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
Da var det vår tur å få med en blindpassasjer sammen med sirissene våre fra Imazoo
Knallsøte små øyne som tittet på meg da jeg åpnet den ene sirisseska nå nettopp <3 Tror det er en Hemidactylus frenatus, men er ikke helt sikker. Skal prøve å få tatt et bilde av den etterhvert. Den har mistet halen, men ellers ser den frisk og rask ut.Men den er jo så liten at jeg ikke tørr ta i den, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hehe... den kan jo ikke bo i pappeska si, så må nok ut å kjøpe et lite terra til den Og hva i all verden skal jeg fore den med? noen tips? er jo så liten... minste jeg finner blant kakerlakkene våre kanskje?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Bananfluer?
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Jo, du kan avle bananfluer,eller få dyrebutikken til å bestille inn til deg da, har du flaks er det masse fluer når du da får kulturen med dem..
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Ja, mat mat må den jo ha, så noe må jeg finne på
satt inn noen av de minste bebisdubiaene jeg kunne finne, for å se om den klarer spise dem, så får jeg enten skaffe noen babysirisser eller noen fluer er ikke vant med noen som må ha så liten mat som denne her
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Da spiste han faktisk nettopp en babydubia uten problemer
tok ikke lange stunden fra han så maten til han hadde slukt den ![]() Eneste som ser litt småskummelt ut er at han er veldig rød under på/inni magen, ser ut som indre blødninger eller noe? Har ikke klart å få tatt noe godt bilde av det enda... Men plutselig er han kjemperød, så går det over, plutselig blir han rød igjen, noen som vet hva det kan være? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| leo gekko | Kris10an94 | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 30 | 24-03-2008 12:55 |
| Mat til gekko :) | TwixXxy | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 23 | 22-03-2008 21:41 |
| Syk gekko? | sonja | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 16 | 05-01-2008 05:11 |
| Gekko gekko - Tokay Gekko | Androctonus | Øglefakta | 0 | 12-08-2007 13:18 |