|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk iligemåde
![]() Forresten jeg så på bildet ditt at den spiste direkte fra en bregne. Hva mater du den med og er dette "safe" ? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Troms
Alder: 22
|
Sitat:
Matet den med CDG (crested gecko diet) som jeg tok i en skje og la litt på bladet..Den slikker det i seg så tror ikke han tok skade av det
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ah daså
Trodde du gjorde dette til vanlig. Men det er jo en kul tanke da , det er jo litt mer naturlig ennå spise fra en skål. Hvor kjøpte du din CGD ? Og vet du hvor gammel crestien din er ?
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Kjøpte min CGD på Norrkøping messa, men du får kjøpt det på nette. Han er født i 06 så han er rundt 3 år
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Sitat:
Kan vel røpe at den dingsen fra Pangea er fin - men, det er klin umulig å få tak i skåler som passer i Norge Eller dvs, ketchupbegre fra McD passer såvidt i den minste... Men, med litt vekt i så detter de igjennom. Og selve holderen trenger gjerne litt kraftigere magneter for å sitte godt nok.Men utenom det - så er den genial
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Pet Tech Magnaturals Rock Hideaway , Pet Tech Magnaturals Medium HideAway. Men man kan jo kjøpe ekstra magneter fra Clas Ohlson, de e rimelig sterke, men litt tiltak å lime på osv da.. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Hvis magnetene er dårlige så får jeg bare kjøpe noen som er kraftigere. Syntes den så genial ut så får prøve den og se
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Da skjedde det oss også.. | CamStatic | Media | 164 | 24-03-2009 16:37 |
| Yoho...Da har jeg også fått babyer! | Frogger | Knelere | 15 | 09-02-2008 15:24 |
| Ny på forumet jeg også. | Sir_Hiss | Medlemmene | 12 | 27-09-2007 16:22 |
| får introdusere meg også:) | Heidibeidi | Medlemmene | 10 | 20-08-2007 14:49 |
| Slik kan det også gå | robert | Taranteller | 4 | 12-03-2006 20:40 |