|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: oppi kaldeste nord
Alder: 25
|
Tokayen min er veldig sta når jeg skal fore den, hatt den i 2 uker nå, de første dagene spiste hu pinkies,men nå når jeg skal fore hu så nekter hu å spise.
Jeg jobber en del så har ikke tid til å prøve å fore henne flere ganger om dagen. Har også kjøpt tørka gressopper,hu spiser det også men veldig sta på det! Så jeg lurte på om denne matskålen er no brukbart for foringen hennes: www.webzoo.net Din akvariebutikk på nett..... Noen som har no erfaringer med den? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: oppi kaldeste nord
Alder: 25
|
nei jeg har ikke prøvd det, eneste jeg kan oppdrive her jeg bor er nok sirisser. har tenkt på det men redd hu skal bli bortskjemt å slutte med dødt. og skal jeg ha nok mat til henne da må jeg ha en del siriser, problemet med det er at jeg bor i blokk og siriser er ikke kjent for å være de roligste!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Du kan klippe vingene på sirissene så lager de ikke noe lyd. Eller du kan kjøpe et en gjeng kakerlakker, de lager ikke noe bråk.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
Det finnes også sirisser uten vinger, spør leverandøren din om de kan få tak i noen, eller hør om de kan fikse andre insekter som zorbas larver eller lignende.
De er mye mer næring i levende innsekter enn frysetørkede gresshopper så anbefaler at du ihvertfall prøver å variere.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Om du ikke kan ha skikkelig fordyr til gekkoen din, så burde du vel kanskje revurdere gekkoen. De trenger skikkelig mat.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Den blir ikke bortskjemt av å få levende insekter, det er det som er naturlig for den!
Gekkoer skal heller ikke ha for mange pinkies.. Begynn å avle på kakerlakker, B.dubia bråker ikke, og tviler veldig på at de formerer seg i leiligheten din.. de kan heller ikke klatre på glatte overflater, kjøp inn sirisser og andre levende fôr, så blir nok gekkoen fornøyd.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Hedmark
Alder: 26
|
jeg har kjøpt sirriser til min
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tokay gecko | Tokay | Slanger, øgler og skilpadder | 23 | 22-02-2009 19:00 |
| Photoshoot - Tokay og Tokee (Tokay geckoene) | Miroxx | Gekkoer | 0 | 09-09-2007 15:59 |
| Tokay Gecko :) | Androctonus | Gekkoer | 35 | 12-08-2007 21:10 |
| Terra til tokay :) | Miroxx | Terrarier | 7 | 12-08-2007 15:33 |
| Tokay gekko | Sid | Gekkoer | 18 | 28-10-2006 10:28 |