|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Siden det bare er jeg,og 2 andre som trolig har denne arten i norge enda (Hele slekten stammer fra meg). Så tenkte jeg å legge ut 2 filmer (dårlig kvalitet) for å få flere til å bli intresert i denne froske slekten.
Film 1: 1.1.0 Polypedates leucomystax er med: YouTube - Two frogs Så har vi hannen for seg selv: YouTube - 1.0.0 polypedates leucomystax Er det noen som ble mere fasinert nå? Ganske enkel art, som voksen spisser hunnen sirisser, hannen spiser mindre sirisser. Hunnen blir ca. 10 cm lang, hannen 6 cm lang.Hos meg er fukta på 85-95, 25-27 grader. Det er natt aktive frosker, som ikke bråker for mye så det er ganske koslig å høre på kvekkingen når du skal prøve å sove (Tenker på å skrive et faktablad som jeg legger ut her)
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Sted: Kristiansand
|
Fine filmer, men har ikke så utrolig interesse i frosker
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Bærum
|
Sitat:
Ja, det syntes jeg du skal gjöre. Er ikke den typen jeg har planer om nä, men det er en mulighet i fremtiden for frosker er noe jeg ikke er redd for men som jeg syntes kan vaere litt söte.... Gikk ofte pä jakt etter dem som lite...
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Ã… var det bare en frosk, så kjedelig
Hehe... Den evige diskusjonen om leddyr og herptiler ^^ Men uansett kjempe fine frosker! Det er alltid gøy å ha noe som andre ikke har. Håper det er disse du driver avl av slik at disse dyrene kan bli vanlige i Norge. Sitat:
[align=center] [/align]
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Hehe ja chixz disse jeg driver avl på :wink: Er tydlig vis ikke for mange som er intresert enda
Ellers syns jeg det er helt J***** å høre på kakerlakker som kravler i boksen sin Kakerlakkene står i en skuff, pg.a en hadde kommet seg ut fra terrarie eller boksen på et vis
|
|
|
#6 |
|
Member
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Norge
|
Jeg personlig synes frosker er kjempe facinerende :wink: skal skaffe meg noen Polypedates leucomystax selv
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Av meg
|
|
|
#8 |
|
Member
|
Yes!! av deg :wink: går det bra med de små?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Froskene altså
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| leucomystax, polypedates |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| skal skaffe meg noen Polypedates leucomystax.... | Kristian262 | Frosker | 15 | 10-08-2007 11:07 |
| Trefrosk - Polypedates leucomystax | Olliw | Frosker | 7 | 18-04-2007 12:46 |
| Polypedates leucomystax - Asiatisksk tre frosk | mr-repti | Amfibiefakta | 0 | 05-02-2007 18:53 |
| Gyllen Tre Frosk - Polypedates leucomystax | anaconda92 | Amfibiefakta | 0 | 05-02-2007 14:07 |
| Polypedates colletti | LarsO | Frosker | 0 | 08-07-2006 13:13 |