|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
Hei, til helgen skal jeg kjøpe meg 3 stk klo frosk og har lest en del om de, men har lest at dem ikke skal ha sybstrat/ grus som passer i munnen deres, men jeg lurer på om det går greit med "grov" sand som er ca 1-3 mm ? også har jeg lest at dem ikke skal ha planter , isåfall skal det være plastikk, men er dette riktig? har en del planter i det akvariet så det hadde vært fint om det hadde vært greit. og hva annet en rødemygglarver kan dem fores med? disse her er fortsatt ganske små. og til sist, kan jeg bruke akvasafe( blått "vann" når jeg renser på dem, driver og bytter ut mesteparten av vannet nå.
Takker for svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: rogaland
Alder: 20
|
hei
tror jeg har samme type som du er på utkikk etter å de har jeg hatt i et 54 liters akvarie sammen med levende planter å finkornet sand som substrat i snart to år uten problemer
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| afrikansk hussnok | lene_84 | Generelt om reptiler | 5 | 14-10-2010 01:26 |
| Afrikansk kjempesnile! | Vodeckà | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 4 | 09-09-2010 18:39 |
| Xenopus laevis - fôr | Kristian262 | Frosker | 0 | 07-05-2010 16:00 |
| Afrikansk kjempesnegl | sofokles | Andre virvelløse dyr | 19 | 08-06-2008 21:08 |
| Xenopus Laevis (African Clawed Albino) | emblask | Lover og regler | 4 | 30-10-2007 10:33 |