| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
jeg klarer ikke å bytte fil navn på bildene. når jeg tar bilder så sletter jeg dem etter hvert når jeg har lagt dem inn. men på kameraet starter det på 1 igjen. og da må jeg bytte navn manuelt før jeg legger dem inn. jeg lånte et kamera som var canon og den gjorde det automatisk. noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? dette er nikon d40.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
I menyen på kameraet er det en innstilling som heter: file no. seq. denne skal stå på ON, da nummerer kameraet løpende.....
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Stjørdal
|
Sitat:
jeg har nettop kjøpt mitt D40X jeg... arti og enkelt kamera å ta bilder med.. det med filnavnet er slik som telia nevnte ![]() hvilket objektiv har du på dette? det originale som var med i pakken?
|
|
|
|
#4 | ||
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
Sitat:
Mvh Robin
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
er veeeldig fornøyd med det. skal kjøpe meg en makrolinse etter hvert vil litt nærmere hehe
|
![]() |
| Emner |
| bilder, bytte, fil, navn |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Selenobrachys philippinus han til lån/bytte | allan | Byttelån av dyr for parring. | 1 | 13-03-2009 14:21 |
| Popa spurca-bytte ? | bendick2112 | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 02-05-2008 16:58 |
| Ham bytte | Chibi | Gekkoer | 11 | 02-03-2007 07:24 |