| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Har endelig funnet en leverandør som kan levere med store fotoprint (bedre papir og bildekvalitet enn plakatene jeg har solgt) til en forholdsvis rimelig penge.
I den sammenheng tenkte jeg at jeg skulle lodde stemningen litt, samt gi muligheten for litt forhåndsbestilling av prints - størrelsen er ca 70x100cm (eller 100x70 om du foretrekker) Motivet kan være hva som helst, i mitt etterhvert rikholdige arkiv. ![]() Hva med dette i 70x100cm på veggen ? som du finner bl.a her : Flickr: Galerie de Thor Hakonsen Og prisen ? For de 5 første som bestiller så blir prisen 400,- inkl frakt - for andre blir det 450,- inkl frakt Våger å påstå at dette er latterlig lavt for fotoprint i denne størrelsen ![]() kontakt pr melding, facebook eller mail
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Det bildet var grisekult! Det er jo forsåvidt alle de andre bildene dine og da! ^^
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Da vet du hva du har å gjøre, nemlig å bestille
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Når jeg kan avse 450 kr for et bilde så skal jeg gjøre det!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Du trenger bare 400 ,-
Da kan du få dette i 68x100cm, sendt :
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Sjekk denne dusten!! | h11te | Taranteller | 18 | 09-05-2009 18:53 |
| Sjekk denne!!! | Jonas | Ekte edderkopper | 20 | 24-03-2008 12:16 |
| sjekk denna!!! | reptilfrelst | Småprat | 1 | 25-05-2007 04:09 |
| sjekk ut! | sirbjerke | Filmsnutter | 6 | 08-05-2007 11:58 |
| sjekk den linken her, med lyd!!! | skorpman | Småprat | 23 | 23-09-2006 08:05 |