| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#22 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Responsen har vel ikke vært overveldende, men har kontaktet noen eiere via RF og Repti og fått positiv respons fra alle jeg har spurt selv. Noe som er veldig positivt !
De jeg mangler fremdeles er : Melkesnok (Lampropeltus triangulum) Pigghaleagam (Uromastyx occelata) Perlefirfisle (Timon lepida) Blåtungeskink (Tiliqua scincoides) Kinesisk Treknølskilpadde (Chinemys reevesi) Klofrosk (Xenopus laevis) Så om noen har disse, eller kjenner noen som har disse - så hadde jeg satt pris på kontakt eller ett hint om hvem som har.. Jeg skulle også ideelt sett hatt flere bilder av følgende arter (men ikke like kritisk) Dvergvaran (Varanus achanturus) Yemenkameleon (Chamaleo calyptratus)
|
|
|
#23 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Bumper denne - da fremdeles artene i innlegget over mangler.
Er det f.eks noen som kjenner til parker e.l i Sør Sverige som har perlefirfisle ?
|
|
|
#24 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
har de ikke dverg varan på akvariet i bergen, da? bare meg som husker utrolig feil kanskje?
|
|
|
#25 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Haugesund, Rogaland
Alder: 36
|
De har Varanus glauerti eller en av de lignende der.. Ikke Ackie
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Nå vet jeg ikke hvor hun bor eller om du har spurt... Men du kan jo høre med Miroxx om hun fremdeles har sine perlefirfisler, eller kanskje vet om noen som har? Huska på tråden her fra i fjor
![]() Timon Lepidus (perlefirfisle) unger - *bilder* |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|