| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Siden jeg så og si har flyttet inn på Akvariet, tenkte jeg at jeg kunne legge ut litt bilder derfra!
Bildene er tatt igjennom glass eller netting, og jeg heter ikke Håkonsen, så kvaliteten er noe variabel ![]() ![]() Grønn Basilisk Basiliscus Plumifrons ![]() Bredsnutekaiman Caiman latirostris ![]() Her husker jeg ikke artsnavn, så om noen kan opplyse meg så hadde jo der vært kjempefint! ![]() Klippevaran Varanus glauerti ![]() Nilkrokodille Crocodylus niloticus ![]() Tigerpyton Python molurus ![]() Grønn Trepyton morelia viridis Har flere, men jeg var visst ikke i stand til å legge de inn på pc-en, så det får bli senere
Lær mer om skilpadder: www.skilpadder.net Sist endret av CamStatic; 24-03-2011 kl 22:29. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
Morelia viridis er det latisnke navnet på grønn trepyton, ellers fine bilder
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Moderator som gidder å rette?
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
jøss. der var det mange nye og spennende skapninger enn forrige sommer når jeg var der! jeg vil tilbake dit med kamera!
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Sitat:
Men har dei like mangen "krokodiller" der nå og, horibelt mye sist jeg var der, litt overdrevet antall.
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Nei, de har ikke så mange krokodiller der nå. Flesteparten av dem er tilbake i Danmark,
De driver nå og skal bygge en større slangeutsilling - med MYE kule slanger ! Fremdeles litt usikkert når den er klar dog..
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Slangeutstillingen mener jeg at den åpner rett før påske, så det er ikke så alt for lenge igjen
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Sitat:
Den skulle være ferdig til den tid, men sist jeg var i kontakt med Akvariet - så var den ennå ikke påbegynt
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Hva? Det er jo kjempeskuffende! Jeg må spørre om dette når jeg går bortom der neste gang!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| innbrudd på Akvariet i Bergen | gurine | Media | 4 | 13-06-2009 13:30 |
| akvariet i bergen på tv2 nå!! | reptilfrelst | Media | 6 | 24-06-2008 00:11 |
| Lån av krokodiller til akvariet i Bergen | Løven31 | Reptiler | 7 | 05-10-2007 17:54 |
| Edderkopputstillingen i Akvariet i Bergen | alma | Messer og utstillinger | 6 | 12-07-2007 18:34 |
| akvariet i bergen? | straymond | Messer og utstillinger | 18 | 11-07-2005 20:56 |