| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Det måtte skje, jeg lager mine egen tråd om meg og mine bilder. Har lagt ut de fleste reptil-relaterte bildene mine i tråden for Dragoon88 sine dyr (da jeg var så heldig å få ta bilder av dem) og i tråden for vår tur til Reptilparken.
Så da slenger jeg ut tre bilder som jeg tok i dag. De er ikke spesielle på noen måte, men jeg lurer litt på hva det er for noe. Og da kan jeg like gjerne lage en tråd før eller senere Så får jeg håpe det kommer flere sjanser til å fotografere disse utrolig vakre skapningene!![]() Frosken (?) fra i dag, funnet på hestebeitet i Sørkedalen (Oslo): ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
|
Fiiine frosken.
Tipper det er en veldig ung buttsnute frosk (Rana temporaria).. Men kun fordi det er den vanligste frosken i Norge![]() Buttsnutefrosk - Wikipedia
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Haha, god grunn
Han/hun var utrolig søt, men stakkaren holdt på å bli trampet ihjel av tjue hester. Så jeg flyttet ham og benyttet sjansen til å ta litt bilder. Var nesten mer overlykkelig over å finne en frosk enn å være ute og kose meg i 23 plussgrader X) RF har ødelagt meg
|
|
|
#4 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
|
Sitat:
Bra at du reddet den da!Sitat:
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
søt liten raring.
![]() Jeg har funnet ut at jeg slipper å gå UT for å lete etter frosk og padder.. her kommer de ramlende inn kjellervinduet vårt flere ganger i uka. Alltid like gøy å høre et DUNK og så se en svær feit padde sitte forfjamset på kjøkkengulvet, haha
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
:O Faller ned i fanget ditt omtrent? For en luksus!
Amfibier er jo utrolig kule da, selv om Froskus her ikke er på størrelse med Hannibal ^^ Ja, han må jo ha blitt livredd o.O Stakkars lille saken. Skulle gjerne hatt noen sånn fallende ned kjellervinduet, men kanskje ikke padder
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Da jeg har tilbragt en kveld og en hel dag med Dragoon88 og hennes kjære, har det resultet i noen bilder. Velger å legge ut i mindre versjoner, da det tar så sykt lang tid å laste opp alle i skikkelig kvalitet. Bildene av leosen og eddisen var meget utfordrende, ikke så lett å få plass til kamerahus + objektiv + blitz i et terra
Men shitsome på kvalitet og slikt, det er for å dele to koselige dager ^^,DEL 1: Den første kvelden fikk vi tre små fisk med håv, som vi slapp uti igjen etter noen bilder. ![]() ![]() Dagen etter fikk jeg være med på en koselig dag hvor vi både fisket, sotet bilvinduer og så meg få et tre på kroken.. ![]() Den ene voven ![]() Den andre voven. Den tredje voven ville ikke avbildes ^^ ![]() Så var det mange rop og skrik, pga. denne svære saken: ![]() ![]() ![]() Den presterte å bite meg ganske hardt i fingeren to ganger, så før den ble mat til en Leopard Gekko, ble hodet kuttet av. ![]() Dermed ble den spist relativt kjapt: ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
DEL 2:
Ved den ene fiskeplassen krydde det av padde-babyser som vi tok bilder av og slapp ut igjen. De var virkelig over alt! Søte små sakene ^^![]() ![]() ![]() ![]() Etter endt fisketur, fikk jeg ta noen bilder av Dragoons reptiler igjen Ikke så lett uten annet objektiv, men herrelighet så flotte dyr hun har!Skjeggisen: ![]() ![]() ![]() Han ble plassert sammen med min eksterne blitz: ![]() ![]() ![]() Så var Boaen like vakker som alltid: ![]() KP hvor en på vei inn i hamskifte, tror bildene er av samme slangen da de var litt trøtte og ikke så hyppe på å bli tatt bilde av: ![]() ![]() Kornsnoken: ![]() Også en av micro-geckoene: ![]() Det var alt, fra to hyggelige dager
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Stilige bilder! Likte spesiellt mikrogekkoen og de paddene, skikkelig kult!
|
![]() |
| Emner |
| alfaromeogirl, bilder, foto |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Jonas sine snutter som egentlig ikke er Jonas sine i det hele tatt... | Jonas | Filmsnutter | 84 | 24-05-2011 21:01 |