"

Reptilfreaks.no > Sosialt > Fotoforum alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark

Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01-06-2010, 13:21   #1
Reptilfreak

dragoon88 sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
Meldinger: 625
Blog Entries: 1
Standard alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark

I går var jeg og alfaromeogirl i Oslo Reptilpark. Jeg hadde aldri vært der før, så gledet meg til å se hva de hadde Frøken alfa påsto at hun visste hvor dette lå, men de hadde jo flyttet, så det ble en del trasking før vi endelig fant frem
Jeg hadde kun mobilkamera så legger ikke ut så mange bilder, da veldig få av dem ble noe særlig. Men alfa hadde med seg speilrefleks og vil legge ut sine bilder i denne tråden etter hvert som hun får dem ferdig.
Vi fikk jo også holde slanger. En voksen kongepyton og en ganske så stor kongeboa. Han mannen som ga oss dem sa at kongeboaen var litt hissig, så jeg må innrømme at jeg var bittelitt nervøs når jeg håndterte den. Men det gikk jo bra. hehe. Vi fikk også på et tidpunkt nøkkelknippet til mannen for at vi skulle låse igjen skjeggisterraet etter å ha sett på dem. Da sto vi der med nøklene til alle terrariene i reptilparken da. Tankene fløy litt med hva slags fine dyr vi kunne hatt med oss hjem, men vi er jo snille
Da kommer noen bilder:
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-dsc00696.jpg
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-dsc00698.jpg
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-dsc00711.jpg
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-dsc00718.jpg
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-dsc00731.jpg
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-dsc00740.jpg
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-dsc00734.jpg
Svar med sitat
Gammel 01-06-2010, 13:49   #2
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
Meldinger: 770
Blog Entries: 2
Standard

Næhæ Jeg visste jo veien, bare at det var til den gamle lokasjonen.. *plystre* Men hallo, vi burde ha kopiert alle nøklene og kommet tilbake når vi hadde satt opp nok terras hjemme! Han Konge Pythonen var jo bare helskjønn, alle som var der kom jo bort og holdt og klappet. Han var like rolig! Makan til flott "gemytt". Til og med en voksen dame som hadde sterk slangefobi tok på halen hans, lærerik og utrolig morsom tur! Legger ut bildene mine snart, bare litt småpussing først. Var utrolig mye vanskeligere å ta bilde gjennom glass enn det jeg trodde Takk for turen Dragoon
Svar med sitat
Gammel 01-06-2010, 15:10   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
Meldinger: 392
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av alfaromeogirl Vis post
Næhæ Jeg visste jo veien, bare at det var til den gamle lokasjonen.. *plystre* Men hallo, vi burde ha kopiert alle nøklene og kommet tilbake når vi hadde satt opp nok terras hjemme! Han Konge Pythonen var jo bare helskjønn, alle som var der kom jo bort og holdt og klappet. Han var like rolig! Makan til flott "gemytt". Til og med en voksen dame som hadde sterk slangefobi tok på halen hans, lærerik og utrolig morsom tur! Legger ut bildene mine snart, bare litt småpussing først. Var utrolig mye vanskeligere å ta bilde gjennom glass enn det jeg trodde Takk for turen Dragoon
Det er mye fint der men tror Are hadde fått noe forklaringsproblemer ovenfor MT om dere hadde tatt med alt som var der... he he
evak er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-06-2010, 19:03   #4
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Standard Krokofant, matpause, skummel skilpaddis

Så spørs det om jeg får til bilder, men får prøve ^^,
Får vel legge til litt egenpirk. Var en ny utfordring å ta bilder gjennom glass, og ble veldig rare farger da jeg redigerte på Macen med gåen skjerm. Men slenger ved det jeg har.
Vedlagte miniatyrbilder
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-krokofant.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-neontetra.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-skills.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-osteburgere.jpg  

Sist endret av alfaromeogirl; 01-06-2010 kl 19:13.
alfaromeogirl er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-06-2010, 19:07   #5
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Standard Rød Ara og Apekatter

Søte aper og en litt skummel rød Ara
Vedlagte miniatyrbilder
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-apekos.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-sultenape.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-araen.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-arato.jpg  

alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-aratre.jpg  

Sist endret av alfaromeogirl; 01-06-2010 kl 19:14.
alfaromeogirl er offline  
Svar med sitat
Gammel 01-06-2010, 19:11   #6
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Standard Frosker

Frosker. Som sagt, rare farger og dårlig fokus. Men det går vel an å se hva de skal forestille ^^ Var utrolig flott å se pilgiftfrosk i "levende live", for noen farger!
Vedlagte miniatyrbilder
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-blue_froggy.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-blue_pilgift_frosk.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-blues_froggen.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-gul_og_sort_froggy.jpg  

alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-gul_og_sort_frosk.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-kammopadde.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-melkefrosk.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-paddeflat.jpg  

Svar med sitat
Gammel 01-06-2010, 19:26   #7
Reptilfreak

dragoon88 sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
Meldinger: 625
Blog Entries: 1
Standard

Greit om jeg tar å lagrer bildene du legger ut på dataen min eller? De ble så mye bedre enn mine. hehe
Bruker jeg dem noe sted så skriver jeg at det er dine bilder.
Svar med sitat
Gammel 01-06-2010, 20:08   #8
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Standard

Jaja, herregud. Er ikke akkurat de bildene jeg er stoltest av her i verden uansett Men null problem ^^, Tar litt tid, men har bilder av slangene og øglene og som jeg skal få lagt ut nå.
Svar med sitat
Gammel 01-06-2010, 20:12   #9
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Standard Snakes on a plane

Var mange slanger
Vedlagte miniatyrbilder
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-albino_kornsnok.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-green_bortgjemt_slange.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-green_klump.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-green_titt_tei.jpg  

alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-gul_python.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-morellen.jpg  
Svar med sitat
Gammel 01-06-2010, 20:16   #10
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Standard Flere slanger

Flere slangebilder
Vedlagte miniatyrbilder
alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-python_head.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-python_hode.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-python_hode_igjen.jpg   alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-python_something.jpg  

alfaromeogirl og dragoon88 i Oslo Reptilpark-python_speilbilde.jpg  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Bilder fra Oslo Reptilpark CamStatic Fotoforum 16 26-07-2010 22:21
Oslo Reptilpark Cinta Fotoforum 2 18-11-2009 22:44
oslo reptilpark parahybana_freak Småprat 13 21-06-2007 10:05

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 00:29.