| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Tenkte siden jeg nå har fått tatt litt bilder av dyr som ikke er mine egne, så kan jeg vel lage en egen tråd for den slags for fremtidens bilder også.. =)
Men ja, jeg ble med Thor til Oslo Reptilpark forrige fredag, og hadde det vanvittig moro. Ble dessverre ikke så mye bilder som man skulle ønske, men "forstyrrelsene" var minst like verdt det. Jeg hadde det utrolig moro med å ta ut slanger for publikum og snakke med barna og høre på alt det rare de hadde å si og se reaksjonene til folk når de fikk holde slangene selv. Ubeskrivelig moro, og om jeg hadde hatt sjansen til det ville jeg trolig gjort det hver dag i timesvis. Må spesielt le av den ungen som spurte da jeg holdt en kongepyton frem for henne "Spiser den barn??" Jeg måtte jo bare le og si "Neinei, denne spiser ikke barn!"Uansett, her er det lille jeg fikk til, spesielt fornøyd med bildet av kattegekkoen. =) ![]() Ellers fikk jeg bilder av tornhaleagamen, en hissig liten kar. ![]() ![]() Og den svært så sjeldne og grisekule New Zealand grønn gekko ![]() Og en gullhalegekko ![]() ![]() Ellers noen mindre fine bilder, men dog av flotte dyr som jeg viser kun pga deres vakre utseende og ikke for å skryte over mine manglende kamera og redigeringskunnskaper. ![]() ![]() Og et bilde av en bitteliten anole-bebis som hadde veldig flotte farger, dog ville forsvunnet så fort den kom ut av terrariet. ![]() Og den lille gullhalegekkoen i terrariet sitt.. ^^
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
Skikkelig fine bilder! ^_^ Nydelige dyr også da!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 22
|
Wow, fine bilder!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Flotte bilder! Turen ble med andre ord vellykket forstår jeg.
![]() Nr.1 spørsmålet fra alle parkbesøkende før de/eller enda bedre, mens de holder slangen, Er denne giftig? Når jeg da svarer , nei, dette er en kveleslange, ser de faktisk mer bekymret ut ![]() Mvh Robin
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Takk takk!
Sitat:
Virker som mye av spørsmålene går på hvor potensielt farlige de er. Mye rare spørsmål om leopardgekkoer er giftige, f.eks. Men, det er igrunn det jeg syns er så flott med reptilparken - den er jo absolutt med på å knekke litt fordommer folk har om disse dyrene. Vet ikke HVOR mange ganger jeg har hørt "Åhh, jeg vil også ha slange!" etter folk har fått lov til å holde dem og blitt forklart hvor lite dødelige de faktisk er..
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Slenger inn ett bilde fra samme tur som Cams.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Litt mer bilder..
![]() Gwala. Bilder tatt med 40D Canon ![]() ![]() ![]() To av årets unger, ![]() Og så - Canon 7D :mer av årets unger, den normale ("stripe") ble klekt i går. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() og så Leah: ![]() Og så en uheldig bille som tomlet innenfor døra her som ble offer for photosession, den også. ![]()
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Veldig bra bilder cam!! (Thor får så mye skryt ellers, he he)
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||