| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
En stund siden jeg postet noen bilder av dyrene mine, så her er et par:
1.0 - Morelia spilota cheynei ![]() ![]() 0.0.1 - Poecilotheria formosa - mumeser litt kakkis, sånn at h*n er i fin form til flytting. ![]() 1.0.2 - Uroplatus sikorae - Ernesto, som jeg hadde fra før. Også de to nye bebisene, som jeg hentet på Hamm i dag. Ser ut som den ene kanskje er en hanne, men jeg krysser fingrene og håper på to hunner Foreløpig er de bare to utrolig små (4cm fra munn til vent sånn ca), dødssøte nurk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Detvardet for denne gang
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
Kjempefine dyr!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Gratulerer med nye sikoraer! Gleder meg til de vokser, blir spennende å følge med om det blir fargeforandring på dem. Hadde vært kult om du kunne hatt bjørk inne hos dem hehe
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Har faktisk bjørk i det store terrariet mitt, og i de små som de egentlig skulle i, før jeg fant ut at de kanskje var litt store (terrariene altså). Nå bor de sammen i en 25cm kube, så får de hver sin etter jul, og så 20x30x40 terrarier en liten stund
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Litt nye bilder:
0.0.1 - Liothele megatheloides - tilhører en kompis av meg. Sinnsykt flotte, men raske dyr. Poecilotheria er sinker i forhold. ![]() 1.0 - Uroplatus phantasticus - rett før hammskifte. ![]() 0.0.4 - Scolopendra hardwickei - Endelig fått et par pedelings av denne arten. Desverre har noen av dem problemer med midd, men krigen er igang! ![]() ![]() Også et bilde av en av de minste slangene mine, Mr. Vincent Vega:
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Var på tide med en update her ja! Flotte dyr og flotte bilder som alltid =)
Skolopenderen var bare nydelig, nesten så jeg fikk lyst på en. Merk: nesten
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Takk! Er skikkelig fornøyd med at jeg endelig klarte å få tak i et par hardwickei, at de er cb er også en skikkelig bonus. Men jeg tror de kommer til å bli litt vanligere etterhvert
Matet tarantell-slingsene i kveld, så tok et par bilder: Cyriocosmus elegans ![]() ![]() ![]() Cyriocosmus bertae ![]() Skikkelig søte små edderkopper. Noen har skiftet ham en gang allerede, og har vokst forbausende mye (tror jeg er for vandt med grammostola hastigheter) ![]() Skal se om det ikke blir et par sikorae og cheynei bilder til også, merker at det er fint å ha tid til å ta litt bilder igjen!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
å guuuuuud!! Den skolopenderen var jo dødsfin!
Men hva er det "hvite" som han klattrer rundt på?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| En liten update fra heimen =) | _Nagash_ | Taranteller | 743 | 07-10-2011 14:53 |
| Ørken terra, bilder og update | Chibi | Terrarier | 21 | 07-08-2008 22:34 |
| macro-photo.org | _Nagash_ | Småprat | 3 | 25-07-2007 14:24 |
| NY UPDATE PÃ… Godt spist hale... | Gibbs | Agamer | 32 | 03-06-2007 13:19 |
| reptil-lov update... | straymond | Lover og regler | 3 | 16-02-2005 19:34 |