| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
i dag har jeg vert i flere timer i Arendal Sommerfuglparken og jeg tok å mase bilder der å og det var kjempe gøy å vere der for andre gang det var mange søte sommerfugler der å og noen søte reptiler å
![]() her er det en angol eler noesånt men arten vet jeg ikke ![]() ![]() her har vi en sjeggis ![]() vil noen jette va dene er vor noe jeg kan bare si at det er en geko dene må du vel klare å ta CamStatic ![]() ![]() her er det to søte gekoer ![]() her er det ei pade ![]() her er det en frosk ![]() her har vi en tornhalevaran ![]() ![]() her er det en sort trelevendevaran og dete er vist ei hu med egg i magen så det blir gøy for det er vist kun sjed tre ganger i historien at en såne trevaranart har laggt egg i fangenskap ![]() ![]() her er en av du ufarlige sommefugelarvene di har i parken ![]() her er det noen vaktler ![]() her er det eneste bilde jeg tok av en sommefugel ![]() det sjer vist litt private ting inn hos tornhalevaranen ![]() dene sjeggisen spiser på et søvetanblad som jeg har ploket inn til den ![]() ![]() di to siste bildene snaker vel for seg selv vor gøy det var å hole en tornhalevaran ![]() ![]() aredal somerfugelperken
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Crested gekko, ja.
Dæven, jeg blir så satt ut hver gang jeg ser bilder av voksne ackiser. Skjønner at vår har enda mye å vokse! (dog, han har jo sikkert vokst mye siden vi fikk ham.. o.O)
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
tusen takk.det var kjempekoseligt at du ligte bildene mine nikazo
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Crested Gecko Anoler
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Flere reptiler i arendal sommerfuglpark | smørblomst | Media | 6 | 30-06-2011 23:25 |
| Arendal Sommerfuglpark | nika86 | Reisebrev | 11 | 16-10-2008 20:06 |