| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Litt bilder fra Oslo Reptilpark da jeg var der på bursdagen min. ( I know, lenge siden!!
Først av snapperskilpadda som lå i vannet og fisket med nebbet. ![]() Det var kjempemorsomt å se den ligge der med gapet åpent og lure med tungen. ^^ Vi fikk se den fange fisk også. ![]() Angolian (?) pyton, en av mine absolutt favorittslanger. Nær beslektet med kongepyton, skal man vite! ![]() En av parkens mange flotte vivarier. Her bodde det en gul pilgiftfrosk så vidt jeg kunne finne. ![]() Grønn trevaran, "hanging in there".. ![]() ![]() ![]() Vet ikke hva slags varaner dette er, men de så da søte ut sammen. ^^ ![]() Dawww... ^^ (noen som vet hvorfor de ligger sånn, forresten? o.O) ![]() Terraet deres; ![]() Awww, hahaha. Herlige dyr ![]() Skjeggagam ![]() Mer skjeggiser ![]() Skjeggis-terra ![]() Grønn trepyton <3 ![]() Har man ikke lenger plass langs veggene, så kan man jo bli kreativ og sette terras i dører også... *knis* ![]() En annen varan som var i terrariet ved siden av love-birds'ene. ![]() Tegutegutegutegu. <3 Argentisk sort og hvit tegu, uuuutrolig diggbar varan! <3 ![]() Toooookay! ![]() Mer terras, ![]() En liten blå daggekko ![]() ![]() Høhø - digger ansiktet på denne absurde tingen her ![]() mer vivarier.. ![]() Blå pilgiftfrosk!
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Kjempegekko?
![]() vivs.. ![]() Racer-snok! ![]() Kameleon! ![]() ![]() Prektig kameleon! ![]() Snærten berte fra Fiji. ![]() ![]() En gul og hvit gigantisk Tigergutt ![]() Mikrogekko! ![]() Så søt! ![]() Grave-grave-grave ![]() Her bor Brutus og snapperpadda, samt et par gærne anoler som spretter som galfolk baki buskasset ![]() Brutus er så vakker ![]() Anole på "trestammen"! ![]() Kornsnoker ![]() Kneler! ![]() Den flua levde ikke lenge.. ![]() ![]() Diamantpyton ![]() Varan som koser seg i scrubs ![]() Diggbar farge på racer-snoken.. ![]() Barske kameleonen igjen ![]() Og en bitteliten teppepyton. ^^ ![]() That's all, folks! Sorry for bildespam. o_o
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Tegutegutegutegu, diggbar varan? Hæ=P? en tegu er en varan? o.O
Er kjempegekko ja Flotte bilder, hadde sikkert en fin bursdag der =D
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
tegu og varaner er iallefall i samme gruppe. ^^
Nå må dere slutte å flisespikke, nerder!!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Takk for titten, flotte bilder!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Varanene som ligger oppåhverandre er Varanus gilleni. Varaner og teguer hører ikke til samme "gruppe", de splittes etter ordenen, hvor begge hører til Squamata ("krypdyr med skjell"). Varaner er medlemmer av familien Varanidae, mens teguer hører til familien Teiidae, så er ikke så mye felles i slektskapet der ^^
Fine bilder, om du bestemmer deg for å rappe de angolaene, så kan du vel tamed diamantene til meg?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Kjempefine bilder, Cam
![]() Takk for at du delte ![]() Må nok ta meg en tur dit og titte en dag jeg også. Nesten alt for galt at jeg ikke har vært der enda, når jeg bare bor 2 timer unna. Men men ![]() Viri, du er så neeerd
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Nå må jeg snart til oslo!
Fine bilder
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Oslo Reptilpark besøk, masse bilder =) | CamStatic | Andre øgler | 11 | 23-07-2007 05:17 |
| oslo reptilpark | parahybana_freak | Småprat | 13 | 21-06-2007 10:05 |