| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
jeg har i dag vert i kristiansand dyrepark og da tok jeg noen bilder.
her har vi en White's tree frog ![]() her er det en Grammostola rosea ![]() her er det et pinedyr eller noe sånt ![]() her er det et vandrene blad eller noe sånt ![]() her er det en Nettpyton ![]() her er det noen kjempetusenbein ![]() her er det en Kornsnok ![]() her er det en Rosen boa og lit av en voksen Rosen boa ![]() her er det en stim med pirayaer ![]() her er det en Kongesnok ![]() her er det en Skjegg Agam ![]() her er det en dvergvaran ![]() her er det ei nilkrokodile ![]() her er det en aligator ![]() ei sumpskilpade ![]() her er det et ungt eksenplar av typen Teppepython ![]() her er den Teppepythonen som blei fune i doen hos noen ![]() her er det ei søt lita krokodileøgle ![]() her har vi en grønd anokånda ![]() her ar vi en gul anokånda ![]() her er det en Leopard gekko ![]() her er det en rotesnok ![]() her er noen av parkens søte apekatter ![]() her er det en svart paku ![]() her er det en vaker påfugelhane
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
her er en av hanløvene i kristiansand dyrepark men det bilde er ikke nyt men det duger vel
![]() ps.jeg har jo glemt å si at jeg jobber i kristiansand dyrepark om hver fredag og det er i sdeden for å gå på en gør teit skole
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
jeg var i dyrparken i dag og det var å den siste ganga jeg har vert i dyreparken med den jobben jeg ver med på fredagen ;(
se på vannet sånet drit vær har vi hat er i dag ![]() tre oscarciklider ![]() ![]() se gåt på det bilde for under den elfenbencikliden så liger det beibier.og det var å mine gamle fisker før ![]() ![]() her har vi en White's tree frog ![]() her er det en Grammostola rosea ![]() her er det et pinedyr eller noe sånt ![]() her er det en Nettpyton.den er så søt at jeg vi neste gi den et sus på slangemunen ![]() ![]() henda et pinedyr ![]() her er det noen kjempetusenbein ![]() her er det en Kornsnok ![]() her er det en Rosen boa ![]() her er det en Kongesnok ![]() her er det en stim med pirayaer ![]() her har vi halen til en dvergvaran ![]() ![]() her er det lit av en kongeboa ![]() her er det et bilde av to rød øredetarepiner eller va det heter.ja bildet er dorligt men det var ikke så let å ta bilder av noen hyperaktive jæ.... ![]() ![]() her er det en nilkrokodile ![]() en aligator ![]() her er det et ungt eksenplar av typen Teppepython og en lit eldre Teppepython ![]()
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
flera bilder
her er det en slange jeg ikke husker navnet på ![]() på dete bilde fik jeg kun med hale til en krokodileøgle ![]() her har vi en grøn anokonda ![]() her har vi en gul anokonda ![]() har har vi en kjempesøt Leopardgekko som sover ![]() svanemor med sine to unger ![]() vann og mere vann ![]()
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Enda en dyrepark...(endel bilder) | telia | Småprat | 7 | 28-11-2010 11:12 |
| Kristiansand Dyrepark - litt bilder | Thor Håkonsen | Fotoforum | 15 | 21-05-2009 18:39 |
| Utstilling i Kristiansand? | Fattail | Messer og utstillinger | 1 | 13-04-2008 16:58 |
| Enda flere bilder fra reptilparken (Mange Bilder 31.03.07) | hell | Småprat | 8 | 02-04-2007 08:56 |
| Asiatisk Kobra funnet i Kristiansand. | Halgeir | Media | 16 | 17-03-2007 22:37 |