| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
På Sørlandsturen vår 16. mai tok jeg noen bilder... Her er ett par av dem, resten kan du se på min profil under album. Vil ikke ta opp for mye plass her med masse bilder, sikkert ikke alle som syns det er like stas ;o)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ja, varanene var kjempeflotte. Han hadde slanger og noen andre reptil i karantene, og håpet de ville være på plass om ca 2 uker.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Oslo
Alder: 22
|
Flotte bilder. men helt nydelig bilde av spesielt løven!
|
|
|
#6 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Legg gjerne ut flere bilder, særlig av slike skapninger som de to øverst til venstre. Fine bilder
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Varaner er flotte ja, men var ikke den V.beccari'en veldig, veldig tynn ?
Den er fra Arendal antar jeg ? PS : jeg syntes det er best å legge bildene direkte i tråden - er både enklere å kommentere, og enklere å finne dem da.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Firefly: Ja, løven er flott. Liten og bustete. Han er leken og dilter gjerne etter pappa ;o)
Bildene er fra Arendal og Kristiansand ja. Jeg kunne alltids lagt ut flere bilder, men alle ligger enkelt tilgjengelig på profilen min. Der er det også et par til av den blå varanen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| En ny skapning! Og MASSE diverse bilder! | Androctonus | Skorpioner | 3 | 27-03-2009 15:15 |
| Diverse bilder av dyrene mine | Spike88 | Fotoforum | 9 | 29-01-2009 18:29 |
| Diverse bilder av bostedet til Slingen min | meloslave | Taranteller | 0 | 31-08-2008 22:37 |
| Bilder av diverse pinne- og bladdyr | Thor Håkonsen | Pinnedyr | 1 | 03-07-2008 03:50 |