| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Akershus
Alder: 28
|
Sommeren 08 dro jeg med family'n til Kolmården. En gigantisk dyrepark i Sverige, ikke så veldig langt unna Stockholm. Der var det også et tropicarium, der alle reptiler og tropiske dyr var samlet!
Silkeaper som løp fritt og hoppa på deg. Kaninforing av grønn anaconda. Det var en knalltur, og her kommer det noen bilder derfra! Kvaliteten på noen av bildene er så som så, mens andre faktisk ble ganske bra ![]() Enjoy! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Black Mamba ![]() Søstersen med en kongepyton ![]() ![]() You don't wanna hug this on! ![]() ![]() Meg og en nær slektning ![]() Rhinoass ![]() Donkeydick ![]() Ohh behave! Det var noen bilder i hvertfall.. Finner sikkert flere etterhvert
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
hehe, takk for tipset og flotte bilder. Dit må jeg dra en gang
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Jeg har vært på Kolmården et par ganger selv, og rett utenfor ligger det du har lagt ut bilder fra; Tropicarium. Utrolig flotte steder begge to, og anbefales på det sterkeste. De har også hai der som man kan dykke ned til om man betaler ;o)
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Det er masse folk.. Og de har det eneste delfinshowet i norden.. Om jeg ikke husker helt feil..
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Anbefales på det sterkeste. Mange fine overnattings-muligheter i nærheten til en billig penge!
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Ja, stemmer det med delfinshow. Det er moro å få med seg! Skal man få med seg alt i dyreparken + tropicarium bør man ha 2 dager der nede. De små hyttene på det som tidligere het Kolmården Camping (husker ikke hva de skiftet til) er ikke så dyre, og er veldig koselige. Første gang jeg var der hadde jeg med min datter, jeg uten førerkort, så vi tok tog og buss + taxi. Vi brukte da rundt 12 timer før vi var fremme, hehe. Men, det tar ikke så lang tid med bil ;o) En utrolig flott tur for alle dyreinteresserte.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Vi bodde på et gjestgiveri ca 20 min unna. Nävekvarn.. Kjempe fint der! Når du kjører inn til Nävekvarn så møter du dette skiltet: ![]() Måtte bare ta bilde av det ![]() hehe
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Peru 2008 | Erlend D Bertelsen | Reisebrev | 18 | 01-01-2009 18:55 |
| Thors insektsbildetråd 2008 | Thor Håkonsen | Andre insekter | 48 | 05-08-2008 17:28 |
| Gullkorn fra galleriet - mai 2008 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 19 | 01-05-2008 00:39 |
| Roskilde messen 2008. | _Nagash_ | Reisebrev | 3 | 21-04-2008 16:08 |
| NHF vårmøte 2008 | Iggemamma | Reptilfreaks treff | 8 | 21-04-2008 15:56 |