"

Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-01-2009, 12:29   #1
Reptilfreak

Gobblin sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 621
Standard Aib visitt

Var en liten tur innom aib her om dagen for og titte litt, da det ryktes om store diller og "fete" slanger samt haitunell. Men det ble ikke særlig av noe av det da det var mye ombygging og lite dyr i utstillingene.

Her er ivertfall noen bilder.
Ekstra sikkerhet etter dillenapperi.

Boaterra i midterste etg

Silkeapeterra og i midterste etg

Fra invertebratutstilling og i midterste etg, svart enketerra uten svart enke

Mulig svar på hvorfor svart enke ikke var tilstedeværende.....merk MULIG!

Silkeapeterra i underetg.... finn 1 feil, og ja de ovnene står på!

Ombygging i største akvadelen i underetg:

Cheynei og mcdowelli

Fra Vetrinærrommet: Tornhaler

Woma

Grønn Anaconda

Haitunnelen var såvidt påbegynt bygging.

Beklager så mye den dårlige kvaliteten, jeg klarte og dunke linsen min og trenger ny.
Gobblin er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 26-01-2009, 12:45   #2
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,722
Blog Entries: 12
Standard

takker for bilder, kom gjerne med flere! Etter å ha hørt så mye negativt, så blir man jo nysgjerrig om det virkelig ER så ille der... Og jeg kan se de har bæsja på leggen på visse steder. Silkeapene på ovnen var jo bare grusomt skummelt. o_O men resten av buret så stilig ut. *inspirert*

Men det kongeboa terraet så veldig vakkert ut, utseendemessig iallefall. men hvor får den varemen fra, og hva er den røde lampa der...?

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 26-01-2009, 12:55   #3
Reptilfreak

Gobblin sin avatar

Standard

Varmelampen er en infrarød pære, feks zoo med lager dem, og de virker de.

Det kongeboaterra var faktisk noe av det bedre de har der, men selv det er jo ikke noe i nærheten av og være fullverdig da det mangler både skjulesteder og innredning har de i det minste laget det estetisk pent sålangt. Men de apene på ovnen var fælt og halene deres har preg av og være svidd.

Jeg klarte og skli da jeg skulle ned til sjøen og ta noen bilder og kakket linsen min og har ikke reserve, men skal nok få tatt mer bilder av galskapen der ute etterhvert.
Gobblin er offline  
Svar med sitat
Gammel 26-01-2009, 15:07   #4
Reptilfreak

Tony sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
Meldinger: 1,107
Blog Entries: 14
Standard

helt utrolig at de har det slik, og uanstt hva man sier så gjør de nok ingenting med apeburet før ene silken løper rundt der med halen i fyr..
Svar med sitat
Gammel 26-01-2009, 15:26   #5
Reptilfreak

twinker sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
Meldinger: 365
Standard

Ser jo ut til at den sorte enken har rømt og de har brukt terariet til wommaen i stede.............
Svar med sitat
Gammel 26-01-2009, 15:48   #6
Reptilfreak

Gobblin sin avatar

Standard

Svart enketerra med hull i toppen og ingen svart enke inni kan jo være spennende for de

Men det kan jo hende den har krepert og, uansett enker og womaer skal ikke ha samme terras nei
Gobblin er offline  
Svar med sitat
Gammel 26-01-2009, 17:01   #7
Caffeinism
Admin

_Nagash_ sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
Meldinger: 5,364
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Terrariet til den Womaen var et midlertidig pga. ombygning håper jeg?

Mvh
Robin
Svar med sitat
Gammel 27-01-2009, 00:49   #8
Reptilfreak

Gobblin sin avatar

Standard

Det er ett såpass ille syn hver gang jeg kommer innom der att jeg vurderer og anmelde saken. Men spørsmålet er til vilken nytte?
Gobblin er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-01-2009, 08:39   #9
Reptilfreak

Viridovipera sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
Meldinger: 2,423
Blog Entries: 25
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gobblin Vis post
Det er ett såpass ille syn hver gang jeg kommer innom der att jeg vurderer og anmelde saken. Men spørsmålet er til vilken nytte?
Selv om det ikke finnes noen konkrete lover som sier hvordan man skal holde reptiler, så er det fortsatt virveldyr og burde vel på den måten kunne taes under dyrevernsloven på en eller annen måte?

Jeg ville uansett anmeldt womaholdet, det er jo katastrofalt, om det er for lengere enn 5min. Men jeg hadde kanskje slengt på boaterrariet og apeburet. De burde ikke ha dyr de ikke kan ta skikkelig vare på. Stå på!

Member of:
-Miroxx fanclub- og -Kverulantene-
Viridovipera er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-01-2009, 08:47   #10
Reptilfreak

Gobblin sin avatar

Standard

Nå har ikke jeg det skvatt greie på aper, men varme stråleovner er ivertfall ikke bra, har nå sendt noen mailer til folk som har greie på dem. Kan bli morro og se hva de sier.
Gobblin er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 00:06.