| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
Var en liten tur innom aib her om dagen for og titte litt, da det ryktes om store diller og "fete" slanger samt haitunell. Men det ble ikke særlig av noe av det da det var mye ombygging og lite dyr i utstillingene.
Her er ivertfall noen bilder. Ekstra sikkerhet etter dillenapperi. ![]() Boaterra i midterste etg ![]() Silkeapeterra og i midterste etg ![]() Fra invertebratutstilling og i midterste etg, svart enketerra uten svart enke ![]() Mulig svar på hvorfor svart enke ikke var tilstedeværende.....merk MULIG! ![]() Silkeapeterra i underetg.... finn 1 feil, og ja de ovnene står på! ![]() ![]() Ombygging i største akvadelen i underetg: ![]() Cheynei og mcdowelli ![]() Fra Vetrinærrommet: Tornhaler ![]() Woma ![]() Grønn Anaconda ![]() Haitunnelen var såvidt påbegynt bygging. Beklager så mye den dårlige kvaliteten, jeg klarte og dunke linsen min og trenger ny. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
takker for bilder, kom gjerne med flere! Etter å ha hørt så mye negativt, så blir man jo nysgjerrig om det virkelig ER så ille der... Og jeg kan se de har bæsja på leggen på visse steder. Silkeapene på ovnen var jo bare grusomt skummelt. o_O men resten av buret så stilig ut. *inspirert*
Men det kongeboa terraet så veldig vakkert ut, utseendemessig iallefall. men hvor får den varemen fra, og hva er den røde lampa der...?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Varmelampen er en infrarød pære, feks zoo med lager dem, og de virker de.
Det kongeboaterra var faktisk noe av det bedre de har der, men selv det er jo ikke noe i nærheten av og være fullverdig da det mangler både skjulesteder og innredning har de i det minste laget det estetisk pent sålangt. Men de apene på ovnen var fælt og halene deres har preg av og være svidd. Jeg klarte og skli da jeg skulle ned til sjøen og ta noen bilder og kakket linsen min og har ikke reserve, men skal nok få tatt mer bilder av galskapen der ute etterhvert. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
helt utrolig at de har det slik, og uanstt hva man sier så gjør de nok ingenting med apeburet før ene silken løper rundt der med halen i fyr..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
|
Ser jo ut til at den sorte enken har rømt og de har brukt terariet til wommaen i stede.............
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Svart enketerra med hull i toppen og ingen svart enke inni kan jo være spennende for de
![]() Men det kan jo hende den har krepert og, uansett enker og womaer skal ikke ha samme terras nei |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Terrariet til den Womaen var et midlertidig pga. ombygning håper jeg?
Mvh Robin
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Det er ett såpass ille syn hver gang jeg kommer innom der att jeg vurderer og anmelde saken. Men spørsmålet er til vilken nytte?
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Sitat:
Jeg ville uansett anmeldt womaholdet, det er jo katastrofalt, om det er for lengere enn 5min. Men jeg hadde kanskje slengt på boaterrariet og apeburet. De burde ikke ha dyr de ikke kan ta skikkelig vare på. Stå på!
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Nå har ikke jeg det skvatt greie på aper, men varme stråleovner er ivertfall ikke bra, har nå sendt noen mailer til folk som har greie på dem. Kan bli morro og se hva de sier.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|