| Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#21 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
Jeg forstår at du er 10år, men nå har du spurt det samme spørsmålet endel ganger. Svaret er enda nei. De eneste dyrene på denne siden som er lovlige er edderkopper/tarantella, skorpioner, pinnedyr, og andre insekter.
Ingen slanger, ormer, snoker, firfisler, gekkoer, frosker, salamandere, padder, eller andre herptiler er lovlige å holde i fangenskap i Norge (heller ikke de fra norsk natur som f.eks hoggorm) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Bergen
|
Jeg syns kameleoner er fasinerende og nesten litt utenomjordiske, men ja, på nært hold er de skremle!
Og iallefall om man er et pinnedyr Flotte bilder som vanlig! *Imponert* |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
Medlem siden: Feb 2012
|
Utrolige bilder, en inspirasjon til å grave seg dypt ned i emnet om kameleoner og bli der!
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Om du liker kameleoner, anbefaler jeg at du også finner Madagascar-tråden (tror den ligger under "reisebrev")
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/fotoforum/10456-kameleoner-bilder-thor-hakonsen.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| kameleon kamel + kamel kameleon - abc-yoga | This thread | Refback | 01-05-2011 18:38 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gekko - bilder Thor Håkonsen | Thor Håkonsen | Fotoforum | 103 | 12-02-2012 20:34 |
| Boa - bilder Thor Håkonsen | Thor Håkonsen | Fotoforum | 32 | 28-01-2012 18:36 |
| Pyton - Bilder Thor Håkonsen | Thor Håkonsen | Fotoforum | 42 | 03-02-2011 18:13 |
| Går Treknøl skilpadder(bayer) sammen med Panther kameleoner? | Cyanide | Skilpadder | 6 | 17-11-2008 23:29 |
| Enda flere bilder fra reptilparken (Mange Bilder 31.03.07) | hell | Småprat | 8 | 02-04-2007 08:56 |