| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Hei!
*Dette er bare en tanke* Jeg syns personlige meldinger (inboks/utboks) skulle ha hatt større kapasitet, altså mer enn 100 PM'er om gangen før man må slette. Litt mer sånn som det er på www.repti.net (jeg har enda ikke sletta 1 pm siden jeg registrerte meg på den siden, og det begynner å bli en del nå!) Syns egentlig at jeg sletter meldinger litt for ofte, og at jeg må begrense hva jeg kan slette pga, da det er en del viktige meldinger der. JA TIL Å UTVIDE INBOKS/UTBOKS!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Jeg er helt enig. 100pm er for lite.
Har sjøl vært uheldig og sletta viktige pm, feks en gang sletta jeg en pm med adressa til en som skulle ha vare, fordi innboksen var full. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Akkurat derfor vil jeg også ha utvida personlige meldiner!
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
jheeee, syns å det er for litten plass, jeg støtter denne, større inn/ut bok ^^,
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Også de som selger en del på siden her, som Lillepetter, h11te, og resten av den gjengen tror jeg ikke hadde hatt noe mot en utvidelse ![]() På tanke på at de kansje får en del PM'er løpet av en uke.
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
henger meg på og sier JAAAA!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: I Kristiansund igjen for ett års tid..
Alder: 29
|
Melder meg også inn som en klar JA person på å utvide PM boksen..
Dette er jo også eneste muligheten vi har på reptilfreaks.no for å kunne føre private samtaler og diskusjoner.. Føler også at jeg har slettet PM'er som har vært av mer eller mindre viktig karakter.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|