"

Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 03-09-2008, 19:11   #1
Reptilfreak

Joystick sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
Meldinger: 603
Standard Visning av andres dyr på forsiden.

Hei, har tenkt at tarantell delen på forumet er litt ''rar''
Det kommer så mye rart i den.
Så har vi jo kommet med forslag om en egen forumdel som kan hete: Mine dyr, men fikk nei fordi vi har: '' Min dyrehage'' i profilen.

Men tror faktisk ikke at alle går innom profilene til forskjellige og skjekker hvilke dyr de forskjellige har, og i tilleg kan man ikke legge inn bilder i min dyrehage.
Derfor tenkte jeg at vi kan ha en egen liten link''stasjon'' på forsiden der man kan legge inn sine dyr, fakta osv. og så kommer det på forsiden når noen kommenterer.
Bare at prinsippet blir som ''Min dyrehage''
Jeg syntes også at min dyrehage blir så og si bortgjemt.

Mvh: Joy
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 19:14   #2
Reptilfreak

Viridovipera sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
Meldinger: 2,423
Blog Entries: 25
Standard

Hvis du virkelig lurer på hvilke dyr folk har, så er det jo bare å sjekke profilen? Er ikke lengere unna enn at man trykker på nicket og se offentlig profil. Skjønner ikke helt poenget med forslaget ditt. Om man vil skrive en hel stil om seg og dyrene sine, så kan man vel bruke medlemsforumet. Synes helt ærlig det er mer enn nok forumkategorier, rotet nok som det er å finne frem for nye folk.

Member of:
-Miroxx fanclub- og -Kverulantene-
Viridovipera er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 19:24   #3
Reptilfreak

Joystick sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 16
Meldinger: 603
Standard

Tenkte bare at man fek.s ikke kan ha bilder i min dyrehage.
Og at om noen vil ha bilder av forskjellige dyr så tror jeg ikke de stikker innom flere hundre profiler og skjekker etter bilder (Som ikke går ann) Og syntes det er litt teit at man legger ut bilder av dyra sine på medlemmer kattegorien, medlemmene er ingen dyr.
Og tarantell kattegorien skal være om taranteller, fek.s spørsmål, guider etc.
Derfor tenkte jeg på det !..

Sist endret av DanFekar; 03-09-2008 kl 21:12. Begrunnelse: Fjernet henvisning til slettet innlegg.
Joystick er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 19:35   #4
Reptilfreak

Miroxx sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
Meldinger: 2,853
Standard

Hvis man skal legge ut bilder, så er det mange tråder for det. Forumet er forbedra masse i funksjonene.
å man har eget galleri. Så Det Så..

Sist endret av DanFekar; 03-09-2008 kl 21:12. Begrunnelse: Fjernet henvisning til slettet innlegg.
Miroxx er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 19:43   #5
Reptilfreak
Admin

Jabbe sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,721
Standard

Vi har "Medlemmene". Medlemmene er dyr, mennesker er dyr. Verdens værste rovdyr Hehe, måtte bare
I medlemmene kan man jo lage tråder om seg og dyrene sine, legge ut bilder av de osv. Det er det det forumet blir brukt til. I galleriet kan man legge ut bilder
Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 20:05   #6
-
Admin

DanFekar sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,532
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (4)
Standard

Dette problemet har vi faktisk diskutert på driftsforumet de siste par ukene, og det er et reelt problem at vi ikke har et tilholdssted for slike tråder. Vi har imidlertid kommet frem til at vi ønsker færre kategorier i forumet, og ikke flere. I første omgang ønsker vi at rene "mine dyr"-tråder skal samles i kategorien "medlemmene", og de mer faglige diskusjonene i de andre kategoriene. Problemet er at disse to ofte blandes, noe som er lite gunstig for oversikten i forumet og dermed søkevennligheten.

DanFekar er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 20:15   #7
Reptilfreak

Viridovipera sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
Meldinger: 2,423
Blog Entries: 25
Standard

Uansett så er jeg helt enig i kursen dere har tatt nå, mindre ikke mere, og mer ryddig og oversiktlig. Det er jo ikke noe stort problem med tråder som inneholder info, som burde vært et annet sted for søkbarhetens skyld, bare å rapportere om man synes noe burde vært en egen tråd, så kan tråden splittes eller evt kopieres.

Member of:
-Miroxx fanclub- og -Kverulantene-

Sist endret av DanFekar; 03-09-2008 kl 21:13. Begrunnelse: Fjernet henvisning til slettet innlegg.
Viridovipera er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 20:27   #8
Moderator

Jonas sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
Meldinger: 882
Blog Entries: 3
Standard

Sitat:
I første omgang ønsker vi at rene "mine dyr"-tråder skal samles i kategorien "medlemmene", og de mer faglige diskusjonene i de andre kategoriene. Problemet er at disse to ofte blandes, noe som er lite gunstig for oversikten i forumet og dermed søkevennligheten.
Der har kanskje jeg gjort meg litt ut? Min "http://www.reptilfreaks.no/forum/tar...mine-krek.html" plasserte jeg i Tarantell delen av forum siden det er kun disse dyrene jeg holder. Jeg skjønner at det nok kan bli litt feil. Admin må gjerne flytte den over til medlemsdelen, men det er jo riktig det som sies at av og til blir det gode faglige meningsutvekslinger ut av disse trådene også.
Jonas er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 20:31   #9
Reptilfreak

Miroxx sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
Meldinger: 2,853
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Jonas Vis post
Der har kanskje jeg gjort meg litt ut? Min "http://www.reptilfreaks.no/forum/tar...mine-krek.html" plasserte jeg i Tarantell delen av forum siden det er kun disse dyrene jeg holder. Jeg skjønner at det nok kan bli litt feil. Admin må gjerne flytte den over til medlemsdelen, men det er jo riktig det som sies at av og til blir det gode faglige meningsutvekslinger ut av disse trådene også.
Om du har lagt din egen tråd i feil kategori, så er det bare å raportere innlegget ditt så blir posten flytta.. værre er det ikke
Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 21:10   #10
-
Admin

DanFekar sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,532
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (4)
Standard

Da har jeg ryddet litt i tråden, av grunner som alle forstår. Tenk litt over hva dere skriver, så slipper vi å ha dårlig stemning her inne.
DanFekar er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
dyr

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Forsiden nede. Frogger INFORMASJON 16 27-09-2008 20:01
Hvor er forsiden? john Driftsmeldinger 2 16-07-2008 22:42
tråd kommer ikke opp på forsiden... straymond Ris, ros og forslag til Reptilfreaks 11 08-01-2008 20:06

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:58.