| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Hei, har tenkt at tarantell delen på forumet er litt ''rar''
Det kommer så mye rart i den. Så har vi jo kommet med forslag om en egen forumdel som kan hete: Mine dyr, men fikk nei fordi vi har: '' Min dyrehage'' i profilen. Men tror faktisk ikke at alle går innom profilene til forskjellige og skjekker hvilke dyr de forskjellige har, og i tilleg kan man ikke legge inn bilder i min dyrehage. Derfor tenkte jeg at vi kan ha en egen liten link''stasjon'' på forsiden der man kan legge inn sine dyr, fakta osv. og så kommer det på forsiden når noen kommenterer. Bare at prinsippet blir som ''Min dyrehage'' Jeg syntes også at min dyrehage blir så og si bortgjemt. Mvh: Joy
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Hvis du virkelig lurer på hvilke dyr folk har, så er det jo bare å sjekke profilen? Er ikke lengere unna enn at man trykker på nicket og se offentlig profil. Skjønner ikke helt poenget med forslaget ditt. Om man vil skrive en hel stil om seg og dyrene sine, så kan man vel bruke medlemsforumet. Synes helt ærlig det er mer enn nok forumkategorier, rotet nok som det er å finne frem for nye folk.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 16
|
Tenkte bare at man fek.s ikke kan ha bilder i min dyrehage.
Og at om noen vil ha bilder av forskjellige dyr så tror jeg ikke de stikker innom flere hundre profiler og skjekker etter bilder (Som ikke går ann) Og syntes det er litt teit at man legger ut bilder av dyra sine på medlemmer kattegorien, medlemmene er ingen dyr. Og tarantell kattegorien skal være om taranteller, fek.s spørsmål, guider etc. Derfor tenkte jeg på det !..
Mvh Anders Sist endret av DanFekar; 03-09-2008 kl 21:12. Begrunnelse: Fjernet henvisning til slettet innlegg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Hvis man skal legge ut bilder, så er det mange tråder for det. Forumet er forbedra masse i funksjonene.
å man har eget galleri. Så Det Så..
Member of: Miroxx fanclub (president ofc) & Kverulantene Sist endret av DanFekar; 03-09-2008 kl 21:12. Begrunnelse: Fjernet henvisning til slettet innlegg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Vi har "Medlemmene". Medlemmene er dyr, mennesker er dyr. Verdens værste rovdyr
Hehe, måtte bare![]() I medlemmene kan man jo lage tråder om seg og dyrene sine, legge ut bilder av de osv. Det er det det forumet blir brukt til. I galleriet kan man legge ut bilder
|
|
|
#6 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
|
Dette problemet har vi faktisk diskutert på driftsforumet de siste par ukene, og det er et reelt problem at vi ikke har et tilholdssted for slike tråder. Vi har imidlertid kommet frem til at vi ønsker færre kategorier i forumet, og ikke flere. I første omgang ønsker vi at rene "mine dyr"-tråder skal samles i kategorien "medlemmene", og de mer faglige diskusjonene i de andre kategoriene. Problemet er at disse to ofte blandes, noe som er lite gunstig for oversikten i forumet og dermed søkevennligheten.
Sist endret av DanFekar; 03-09-2008 kl 21:12. Begrunnelse: Fjernet henvisning til slettet innlegg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Uansett så er jeg helt enig i kursen dere har tatt nå, mindre ikke mere, og mer ryddig og oversiktlig. Det er jo ikke noe stort problem med tråder som inneholder info, som burde vært et annet sted for søkbarhetens skyld, bare å rapportere om man synes noe burde vært en egen tråd, så kan tråden splittes eller evt kopieres.
mvh, Viridovipera Member of: -Miroxx fanclub- og -Kverulantene- Sist endret av DanFekar; 03-09-2008 kl 21:13. Begrunnelse: Fjernet henvisning til slettet innlegg. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Emner |
| dyr |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Forsiden nede. | Frogger | INFORMASJON | 16 | 27-09-2008 20:01 |
| Hvor er forsiden? | john | Driftsmeldinger | 2 | 16-07-2008 22:42 |
| tråd kommer ikke opp på forsiden... | straymond | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 11 | 08-01-2008 20:06 |