| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
I sommer gikk Galleriet ned i sammenheng med oppgraderingen av reptilfreaks (Vbulletin 3.7x).
For å gjøre en veldig lang historie kort ble alle bildene i galleriet slettet ved en feil, Ved en missforståelse ble feil backup fra webhotellet lagt opp mens jeg var bortreist. I samme tidsperiode (mens jeg var bortreist) krasjet to flett nye eksterne seagate 750GB Esata disker som inneholdt min private daglige backup av Reptilfreaks (anbefaller ikke disse diskene). Resultatet er at bilder som er lagt opp i galleriet i perioden etter 15 Juni er tapt Bildene før 15 Juni ligger i et alternativt galleri og vil bli tilbakeført til galleriet med en gang jeg har fått orden på filstrukturen. Beklager så mye at dette har skjedd. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Slikt skjer
Ingen sin feil.Mitt spørgesmål er som følger: Vil min min bildetråd, som for det meste består av bilder jeg har lastet opp på galleriet, rette seg selv når galleriet er oppe igjen? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Huffda. Hørtes ut som mye jobb.
Jeg skulle gjerne fiksa det selv, har bildene på photobucket også, men vi har jo ikke redigeringsmuligheter. Får håpe det ordner seg
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| skjedd |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder