| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ser det er flere som ønsker EDIT funksjonen tilbake i forumet.
Tenkte at før jeg vurderer om funksjonen skal utvides fra 5min som den står på nå til en lengre tidsperiode vil jeg fortelle dere hvorfor vi tok den vekk. Flere ganger har vi opplevd at medlemmer som ønsker seg vekk fra reptilfreaks av ymse årsaker setter igang med å prøve å slette innleggene sine. Da det ikke går bruker de edit funksjonen og fjerner alt innhold fra innleggene sine. -Tomme innlegg ødelegger tråden innlegget ligger i og forumet. Vi har også opplevd på reptilfreaks at noen har blitt forbanna på en moderator/administrator og gått inn og slettet deler av eller hele innlegget sitt og lagt inn kommentar som "Slettet av moderator, Sensurert av moderator" eller liknende. Begge disse eksemplene har skjedd flere ganger og har resultert i mye bryderi for både mods og admini form av opprydding og evt. pepper fra medlemmer da vi opplevde dette igjenn for en tid tilbake tok vi en sjevs avgjørelse og begrenset edit funksjonen til 5min etter man har skrevet et innlegg, slik at man kan få rettet skrivefeil osv. I kjøp/salg forumene er det full Edit funksjon. Tråden Medlemmenes taranteller er desidert den tråden hvor 90% av endrings forespørslene kommer. Tråden forteller hva hvert enkelt medlem har av dyr, noe egentlig hører hjemme under profilen deres hvor det kan editeres så mye hver enkelt ønsker. Vi har også en Blog som kan brukes til tilsvarende hvor hvert enkelt medlem har edit funksjon. Uansett skjønner jeg godt at det er morro å ha en slik tråd i forumet også ![]() Jeg skjønner godt at dere allikevel ønsker en edit funksjon i Forumet, men vilken sikkerhet har vi for at ingen går inn og ødelegger igjen? Sist endret av Frogger; 17-06-2008 kl 00:14. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Jeg er er enig med admin i dette tilfellet. Spesielt da for å beskytte gode diskusjoner og tråder mot å bli ødelagte om noen bestemmer seg for å forlate forumet.
Sagt er sagt, og når man med dagens ordning har 5 minutter til å tenke seg om så burde dette rekke. Unntaket må jo kanskje være, og det er vel kanskje tilfellet også, kjøp og salg tråden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Jeg vil også si meg enig med deg her frogger, er griseirriterende å lese tråder totalt uten sammenheng, fordi folk gjerne har skiftet synspunkt eller blitt irettesatt, og deretter har editert sitt opprinnelige innlegg..
Nei, la sagt være sagt, så oppfordrer vi heller folk til å tenke seg om en halv gang ekstra om de vil poste det de poster.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Mhm, men det kunne da vært en tråd man laget og så når man lager kan det være noe lignende:
''Søk om å få edietere'' og så må en admin godta dette eller ikke godta dette .. Dette gjelder da spessielt de trådene man skal holde oppdaterte
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
|
veldig irriterende med halte eller *slettede*innlegg!
ødelegger jo hele tråden. Synes det er dumt når en ser skriveleifer gjerne dagen etter en har skrevet det og man ikke kan rette det opp på grunn av lett irritable personer ![]() dette med den lille biten på profilen der man kan skrive hvilke dyr man har, så er det kun noen få linjer tilgjengelig. det er nesten en hel side hvor man kan skrive, men når man lagrer er det kun de fire fem første linjene som kommer fram. spørsmålet er; er det mulig å kunne få vise lengre lister på profilen?
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
|
Ta en titt på Nagash sin profil så ser du at du har god plass til å legge inn dyrene dine
![]() Max antall tegn tillat i profilfeltet er 1600 tegn, regner med det er nok for de fleste. Sist endret av Frogger; 17-06-2008 kl 14:44. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
|
ey, så bra, er en stund siden eg prøvde sist.
fikk ikke med meg at dette ble gjort men det er jo kjempesupert! blir sikkert en del oppdateringer på profilen min da
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Er enig med deg frogger at det skal fortsatt være en tidsperiode der man kan endre.
Men det som hadde vært greit, er på "medlemmenes lille tråd", der man legger ut info om, hvor mange dyr, hvilke dyr man har osv osv, også når man har eventuelt har solgt eller skaffa seg nytt dyr, så kan man endre å legge inn så mange ganger man vill. Så på noen Forumer/underforumer. Litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men håper dere skjønte noe av det?
|
![]() |
| Emner |
| edit, funksjonen |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |