"

Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det.

Svar

LinkBack (1) Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19-05-2008, 10:20   1 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1
Moderator

Jonas sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
Meldinger: 882
Blog Entries: 3
Standard Forslag til bildekonkurranse "Månedens tarantell"

Flyttet ut fra http://www.reptilfreaks.no/forum/taranteller/6049-morten_71-og-moniq-sine-tarantella-r-10.html da den sporet av opprinnelig tråd. -_Nagash_
Jeg synest noen burde starte en post hvor vi kan stemme over flotte taranteller! Folk på forumet er jo så flinke til å ta fantastiske bilder av dyrene sine og dette er vel det jeg setter mest pris på hær på Rfreaks.
Vi kunne jo hatt en slags månedens eddis avsteming
Hadde vært gøy. Så kunne folk ha nominert sine flotteste eksemplarer. Siden jeg ikke har stort å skryte av enda så nominerer jeg gjerne Tordis

Sist endret av _Nagash_; 19-05-2008 kl 19:15.
Jonas er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 11:09   #2
Reptilfreak

mr-repti sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
Meldinger: 2,460
Blog Entries: 4
Standard

Hvorfor kan du ikke starte posten selv?

Det er et reptilforum, jeg ser ikke noe grund til å ha konkuranser med edderkopp bilder, Jeg har ikke noe i mot tellaer,skorpioner knelere ++. Men jeg syns det blir feil at det er det forumet skal handle om,når forumet heter Reptilfreaks.
mr-repti er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 11:16   #3
Reptilfreak

kaos sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tønsberg
Alder: 32
Meldinger: 554
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av mr-repti Vis post
Hvorfor kan du ikke starte posten selv?

Det er et reptilforum, jeg ser ikke noe grund til å ha konkuranser med edderkopp bilder, Jeg har ikke noe i mot tellaer,skorpioner knelere ++. Men jeg syns det blir feil at det er det forumet skal handle om,når forumet heter Reptilfreaks.
Eller kanskje du skulle holde deg ute av den delen av forumet som heter Virvelløse dyr > Edderkoppdyr > Taranteller ............. Veldig mange av de som bruker dette forumet holder på med virvelløse så den kommentaren der syns jeg du kunne spart deg for. Syns det var ett godt forslag jeg. Var vel ikke meningen den tråden skulle ligge på forsiden eller under reptildelen av forumet.
Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 11:50   #4
Moderator

Jonas sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av kaos Vis post
Eller kanskje du skulle holde deg ute av den delen av forumet som heter Virvelløse dyr > Edderkoppdyr > Taranteller ............. Veldig mange av de som bruker dette forumet holder på med virvelløse så den kommentaren der syns jeg du kunne spart deg for. Syns det var ett godt forslag jeg. Var vel ikke meningen den tråden skulle ligge på forsiden eller under reptildelen av forumet.
Riktig! Var ikke meningen å tråkke reptilfolket på tærne Men artig at Mr.Repti lot seg hisse opp

Det jeg tenkte var bare en post på tarantell-delen av forumet. Folk hær er jo magikere med sine fotolinser og det bare slo meg at det hadde vært gøy om folk vill poste sine beste bilder på ett sted. Eventuelt at man kunne nominere. Bare en ide selvfølgelig, men nå var det slettes ikke meningen å spamme bort Morten_71 og moniq's flotte tråd. Beklager.
Jonas er offline  
Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 11:59   #5
Reptilfreak

moniq sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
Meldinger: 935
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (4)
Standard

Det går bra jonas, er jo bare fint du liker Tordis så godt .
moniq er offline  
Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 12:02   #6
Moderator

Jonas sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av moniq Vis post
Det går bra jonas, er jo bare fint du liker Tordis så godt .
Det var bra
Nr1 Tordis-fan
Jonas er offline  
Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 12:56   #7
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 2,233
Standard

[quote=kaos;77371]Eller kanskje du skulle holde deg ute av den delen av forumet som heter Virvelløse dyr > Edderkoppdyr > Taranteller ............. [quote]

Eller så er det kansje flere som meg, som bare bruker forsiden til forum, unntatt småprat, da er det også veldig irriterende å bare se tella snakk nedover hele forsiden
Ikke meninga å ta denne diskusjonen på nytt, men jeg er 110 prosent enig Mr repti... Reptilfreaks
Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 13:17   #8
Reptilfreak

moniq sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
Meldinger: 935
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (4)
Standard

[QUOTE=bendick2112;77380][quote=kaos;77371]Eller kanskje du skulle holde deg ute av den delen av forumet som heter Virvelløse dyr > Edderkoppdyr > Taranteller .............
Sitat:

Eller så er det kansje flere som meg, som bare bruker forsiden til forum, unntatt småprat, da er det også veldig irriterende å bare se tella snakk nedover hele forsiden
Ikke meninga å ta denne diskusjonen på nytt, men jeg er 110 prosent enig Mr repti... Reptilfreaks
Hva med å diskutere dette i en egen tråd istedenfor en bildetråd.
moniq er offline  
Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 13:31   #9
Reptilfreak

kaos sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tønsberg
Alder: 32
Meldinger: 554
Standard

Vel på forsiden akkurat nå så er det en god blanding. Er vel ikke så merkelig at det er en del prat om taranteller her i og med at en egen del av forumet faktisk er dedikert til virvelløse. Er vel også naturlig at det er mer åpen prat om denne dyregruppen i og med at den er lovlig.Tror nok endel av de som er oppriktig interessert i reptiler også finner disse dyrene fascinerende. Det har vært en egen del her for virvelløse så lenge jeg kan huske og tror nok denne kommer til å fortsette så dere må nok bare leve med det. Hvis dere så gjerne vil ha vekk denne delen av forumet bør dette diskuteres i en egen tråd og ikke ved å ødelegge en flott fototråd.

Sist endret av kaos; 19-05-2008 kl 13:39.
kaos er offline  
Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 15:34   #10
Reptilfreak

reptildude sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Haugesund
Meldinger: 394
Blog Entries: 1
Standard

Ok folkens ikke la oss ta denne diskusjonen nå Det er et eget emne om dette
Tordis var kjempe fin
Mvh. Anders
reptildude er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
bildekonkurranse, forslag, månedens tarantell, til

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/forslag-til-endringer-forbedringer-av-siden/7425-forslag-til-bildekonkurranse-manedens-tarantell.html
Skrevet av For Type Dato
Reptilfreaks This thread Refback 20-05-2008 07:11

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" Chibi Fotoforum 4 05-11-2008 18:28
Brachypelma albiceps "Mexican Golden Redrump" moniq Tarantellfakta 0 10-10-2008 23:42
"Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" bendick2112 Reisebrev 12 24-04-2008 13:54
Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" NFredrik Media 32 06-04-2008 15:17
Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 _Nagash_ Taranteller 0 09-03-2008 10:18

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:54.