| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Flyttet ut fra http://www.reptilfreaks.no/forum/taranteller/6049-morten_71-og-moniq-sine-tarantella-r-10.html da den sporet av opprinnelig tråd. -_Nagash_
Jeg synest noen burde starte en post hvor vi kan stemme over flotte taranteller! Folk på forumet er jo så flinke til å ta fantastiske bilder av dyrene sine og dette er vel det jeg setter mest pris på hær på Rfreaks. Vi kunne jo hatt en slags månedens eddis avsteming ![]() Hadde vært gøy. Så kunne folk ha nominert sine flotteste eksemplarer. Siden jeg ikke har stort å skryte av enda så nominerer jeg gjerne Tordis
Sist endret av _Nagash_; 19-05-2008 kl 19:15. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Hvorfor kan du ikke starte posten selv?
Det er et reptilforum, jeg ser ikke noe grund til å ha konkuranser med edderkopp bilder, Jeg har ikke noe i mot tellaer,skorpioner knelere ++. Men jeg syns det blir feil at det er det forumet skal handle om,når forumet heter Reptilfreaks.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tønsberg
Alder: 32
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Sitat:
Men artig at Mr.Repti lot seg hisse opp ![]() Det jeg tenkte var bare en post på tarantell-delen av forumet. Folk hær er jo magikere med sine fotolinser og det bare slo meg at det hadde vært gøy om folk vill poste sine beste bilder på ett sted. Eventuelt at man kunne nominere. Bare en ide selvfølgelig, men nå var det slettes ikke meningen å spamme bort Morten_71 og moniq's flotte tråd. Beklager. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
[quote=kaos;77371]Eller kanskje du skulle holde deg ute av den delen av forumet som heter Virvelløse dyr > Edderkoppdyr > Taranteller ............. [quote]
Eller så er det kansje flere som meg, som bare bruker forsiden til forum, unntatt småprat, da er det også veldig irriterende å bare se tella snakk nedover hele forsiden ![]() Ikke meninga å ta denne diskusjonen på nytt, men jeg er 110 prosent enig Mr repti... Reptilfreaks
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
[QUOTE=bendick2112;77380][quote=kaos;77371]Eller kanskje du skulle holde deg ute av den delen av forumet som heter Virvelløse dyr > Edderkoppdyr > Taranteller .............
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tønsberg
Alder: 32
|
Vel på forsiden akkurat nå så er det en god blanding. Er vel ikke så merkelig at det er en del prat om taranteller her i og med at en egen del av forumet faktisk er dedikert til virvelløse. Er vel også naturlig at det er mer åpen prat om denne dyregruppen i og med at den er lovlig.Tror nok endel av de som er oppriktig interessert i reptiler også finner disse dyrene fascinerende. Det har vært en egen del her for virvelløse så lenge jeg kan huske og tror nok denne kommer til å fortsette så dere må nok bare leve med det. Hvis dere så gjerne vil ha vekk denne delen av forumet bør dette diskuteres i en egen tråd og ikke ved å ødelegge en flott fototråd.
Sist endret av kaos; 19-05-2008 kl 13:39. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bildekonkurranse, forslag, månedens tarantell, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/forslag-til-endringer-forbedringer-av-siden/7425-forslag-til-bildekonkurranse-manedens-tarantell.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Reptilfreaks | This thread | Refback | 20-05-2008 07:11 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| Brachypelma albiceps "Mexican Golden Redrump" | moniq | Tarantellfakta | 0 | 10-10-2008 23:42 |
| "Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" | bendick2112 | Reisebrev | 12 | 24-04-2008 13:54 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |