| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
Sliter med å fikse nytt profilbilde!
![]() Prøver å loade opp på photobucket på 100x75 men vill ikke gå! (får det ikke inn på siden her...) Har også prøvd å laste opp fra PC men kommer like langt..... File uppload error eller noe sånt... Forslaget lyder som dette: Hva med autoskalering som vi også har i resten av forumet? (bare uten den stygge brune kanten?!?)
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Kan ikke fixe direkte skalering som i forumet, men kan fixe noe som er nesten like bra kanskje (større profilbilde)
![]() Har du prøvd å laste profilbildet direkte opp hit er det der du får feilen? |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Knall om du ordnet større bilde
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
hmm.. Nå har jeg justert billedstørrelsen og filstørrelsen litt opp.. Jeg har ingen problemer med å laste opp/endre profilbilde. Kan det være at filstørrelsen kanskje er litt for stor?
Uansett er max størrelse nå justert opp til 200x200px 500kb filstørrelse Sist endret av Frogger; 30-04-2008 kl 14:50. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Aner ikke hva jeg gjør feil......
Prøvde med dette bilde : http://www.yurisnight.net/images/yur...ht_150x150.png Det skal være riktig størrelse og er godt under 200x200. Sikkert bare noe helt tåpelig jeg gjør feil. Er du sikker på at det ikke er en idiotsikring en plass som du har glemt frogger?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Kan det være at den er i png. i stedet for jpeg??
Var det første som slo meg når jeg så på linken.. Men det kan jo hende jeg er helt ut på jordet da........
|
![]() |
| Emner |
| profilbilde, skalering |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|