| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
Sitat:
Skal foreslå det for vår alles kjære sponsor! terrarie til varan Hei Fant dette her på siden og lurer på om det fortsatt er aktuelt. Hadde vært utrolig gøy, og ikke minst inspirerende. Jeg tror det hadde vært flere som hadde lagt ned mer arbeid i innredningen, da... Hva synes dere?
Mvh Adriano Sist endret av Adriano; 10-04-2008 kl 17:19. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
Veldig god ide. Det er utrolig spennende å se hva slags innredning andre har for dyrene sine
.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ja, og samme terrarium kan ikke vinne flere ganger... Synes dette er en god ide. Frogger og DanFekar og co, hva sier dere?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Egentlig kjipt at det skal en konkurranse til for at folk skal gjøre seg flid??
Et fint og artspassende terra gjør iallefall at jeg blir glad og legger ekstra cred til den som har det. Uansett om man har vektlagt hygiene, naturealistisk, eller begge deler. Poenget er at dyret får dekket sine behov. Det trenger ikke være dyrt heller. Noen bruker ufine mengder penger på terraene, og det er konge, men hvermannsen kan også lage et bra bur behovsmessig for dyret. Også kan man etter hvert pusse på det estetiske. Men selvsagt, jeg støtter alle tiltak som oppildner folket på dyrelevestandard, selvsagt også konkurranse! Go! Go!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
Alder: 21
|
hørtes morro ut
![]() så kan dem som vil legge ut sånn ca pris man har lagt i terra
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
|
Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot konkurranser, men av erfaringer har det vist seg at med en gang vi har premier i bilde blir deltagerne bortskjemte og ikke gidder å delta mer om premien ikke er "god nok"
Om vi skal dra igang en slik konkurranse så ville det vært i sammenheng med Månedens Herptil/virvelløse dyr. Der er det også rom for å skrive om terrariet man har til det spesifike dyret. Sier meg forøvrig enig i det Iggemamma skriver
Sist endret av Frogger; 17-04-2008 kl 12:41. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| konkuranse, terrarie or vivarie |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder