| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Jeg syntes dette hadde vært en fin ting, rette oppmerksomheten mot EN bruker endten en gang i maåneden eller en gang i uka.
Det kan fek.s bli kåret etter: Hjelpsomhet, Hakking på andre, Stygge kommentarer osv.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Vi vurderer å opprette en medlemsgruppe som heter "bidragsyter". Dvs de som hjelper til med å få reptilfreaks bedre ved f.esk skrive gode Fakta ark, flink å rapportere innlegg eller liknende skal få seg en litt mer rettigheter på siden.
Når det gjelder månedens medlem så tror jeg det lett kan føre til krangling og uenigheter. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Personlig så ser jeg ikke hva man får ut av en slik kåring, untatt enda flere som prøver å hjelpe med ting de absolutt ikke har peiling på. Jeg er imot.
Edit: Dæng frogger=2fast4me. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Sitat:
![]() Janphilip: Var jo bare et forslag
|
|
![]() |
| Emner |
| bruker, ukas or månedens |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| fór til spiderlings - hvilken bruker du? | tommy_tarantula | Taranteller | 17 | 09-04-2008 23:11 |
| Til dere som bruker Photobucket | Frogger | INFORMASJON | 5 | 03-02-2008 02:21 |
| Ny bruker | Medlemmene | 8 | 07-07-2006 08:32 | |
| VOTE:Bruker dere varmematte under ell på siden av terrariet? | lector | Skorpioner | 16 | 05-05-2006 08:29 |