| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: steinkjer
|
Hadde det ikke vært en ide å ha en egen del for "breeding loan" på kjøp/salgs delen? Når jeg sitter med hanner jeg kan låne ut vet jeg ikke helt hvor jeg skal poste det på forumet. Passer jo ikke helt hverken under salgs delen eller gratis delen.
Robert |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vest Agder
Alder: 40
|
Hei,
Passer vel bra å poste under Kjøp og salg > Gratis Mvh, Vegard
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Lørenskog
Alder: 27
|
Sitat:
jeg vil også ha den funksjonen |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
hadde sikkert vært en fin ide...... men om vi får alt for mange slike underforum så blir det muligens enda vanskeligere og krotete å finne frem, mot at alt er samlet på ett sted. Så jeg mener at man ikke skal ha ett underforum for hvert eneste tema. Man kann for eks. skrive [breeding loan] forran anonsen!?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
jeg synes dette var en god ide. det blir da ikke mye mer rotete om man får en utlånsdel. dette tror jeg det er mange brukere som vil dra nytte av.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
PS. mente ikke at akkurat denne funksjonen ikke burde lages, men det har kommet opp ganske mange etter hvert..... muligens bedre å roen før man må rydde opp !? (har selv bruk for den for iden
)
|
|
|
#8 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Sted: Limbo
Alder: 24
|
Spm:
hva med reptiler ? vil dette være ulovelig ? Bare lufter tanker altså Kanskje lurt å få opp en sticky med noen retningslinjer, om noen gidder å ta seg bryet heh
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
det vil nok være ulovlig da avl av reptiler er ulovlig i Norge.
|
![]() |
| Emner |
| breeding loan |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| Lasiodora klugi "Bahia Scarlet birdeater" | moniq | Tarantellfakta | 0 | 01-08-2008 00:20 |
| "Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" | bendick2112 | Reisebrev | 12 | 24-04-2008 13:54 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |