| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
| Vis meningsmålingsresultat: Modererer vi for strengt? | |||
| Nei |
|
24 | 60.00% |
| Ja |
|
5 | 12.50% |
| Ingen mening |
|
1 | 2.50% |
| Hva skal vi med moderatorer, vi kan passe på oss selv. |
|
1 | 2.50% |
| Syns det kan modereres strengere |
|
9 | 22.50% |
| Velgere: 40. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Etter diverse tråder her på forumet som omhandler useriøse innlegg, Spam osv har vi fått litt pepper fra enkelte medlemmer som mener vi driver med en "heksejakt" Vi er for strenge og at det ikke er noe hyggelig å være på reptilfreaks mer.
det sosiale og høy takhøyde er noe ihvertfall jeg har satt høyt på reptilfreaks. Det jeg derfor lurer på er om dere mener vi har blitt for strenge. Kom gjerne med kommentarer eller begrunn valget deres. Vi kan ikke bli bedre uten deres hjelp! Spesielt dere som mener vi moderer for strengt ønsker vi ø høre ifra. ![]() Edit: La inn et avstemmings valg til. Sist endret av Frogger; 01-03-2008 kl 20:54. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Jeg synes slett ikke det modereres for strengt. Dere er nesten for snille
![]() For å få et skikkelig forum er man avhengig av moderatorer. Skal man greie å opprettholde en nogenlunde god folkeskikk på forumet, trenger vi dere
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Nei synes absolutt ikke det modureres for strengt. Jeg synes det er blitt mye mer spennende å lese gjennom tråder nå som di holdes på rett spor. Er utrolig slitsomt å måtte lese igjennom ti innlegg med svada før det kommer et relevant innlegg.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
Kremt...
Det er litt mer takhøyde her inne enn andre plasser ![]() Så moderatorene kan strammes litt etter min mening, men samtidig vil en jo holde på trafikken. Useriøse og urelevante innlegg er en plage og lese og jeg hopper somoftest over, samt feilinformasjon. Sist endret av Gobblin; 01-03-2008 kl 20:58. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Det er ihvertfall ikke for strengt !!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
Alder: 21
|
absolut ikke strengt
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Jeg synes heller ikke at dere er for strenge..
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
fyr på....
![]() Om dere modder de raporterte postene så blir det jo vi brukere som på måte modder gjennom dere..... så det blir jo også vi som må bli flinkere til å raportere om vi vil ha det strengere!? (demokratisk på en måte )
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
synes dere gjør en god jobb med å dra enkelte i øra her inne. kunne godt vært enda strengere (endel useriøse innlegg fra yngre medlemmer osv.)
keep up the good work!
|
![]() |
| Emner |
| modererer, strengt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|