| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Begynnte å tenke litt mer på dette, siden jeg sa det i en salgspost... Hva med å lage en slags knapp i salgspostene som dytter opp tråden, uten å lage en post. Mener da som kun tråd-eier kan bruke, hver 5 dag ellernoe. Var noe snakk om dette på chatten også tilbake for en tid.
Jeg tror dette vil bli bra, også fordi man ikke trenger å lete i forumet etter gamle salgsposter som enda er "Aktive" Men kjøper tror det er solgt. Også bedre en å lage en annonse for hver uke, eller bed Moderator slette forrige salgstråd. Right?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Vi hadde det før men har fjernet den. Inleggene på førstesidn blir registrert på dato, så en bumpeknapp vil ikke fungere.
Det beste er nok at folk som selger er flinke med å låse trådene sine og merke dem for solgt når varen(e) er solgt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Ok, Da må vi bare skjerpe oss. Når jeg tenker ove det, så er det ikke sååå vanskelig å bla i forumet.
|
![]() |
| Emner |
| bumpe, knapp |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| "Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" | bendick2112 | Reisebrev | 12 | 24-04-2008 13:54 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |
| noen tips om hvordan "fange" min tella? | Juliette | Taranteller | 17 | 03-02-2008 18:59 |