| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Kunne dette vært noe ?
At det kommer en popup akuratt som når du får en PM når det er noen som har postet noe i ditt inlegg. Dette vil da føre til raskere svar på spørsmpl o.l. Jeg ville iallefall brukt dette om dett hadde kommet. Jeg vet ikke hva dere syntes ?
|
|
|
#2 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
|
Alle tråder som du starter eller svarer i blir automatisk lagt inn under dine abonnerte tråder. Du vil motta et varsel via e-post når noen svarer på disse (dersom du har aktivert dette i "Kontrollpanel -> Endre valgmuligheter -> Meldinger&Varsler -> Standard trådabonnements innstilling").
Et popup-vindu for hver gang noen svarer tror jeg hadde blitt veldig irriterende
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 16
|
Men det kunne da vært en funksjon som man kunne velge om man ville ha av eller på ?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Det er jo det.
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
Man må derfor spørre seg om dette er en funksjon som er så nyttig at jeg skal bruke noen timer på å kode noe slikt fremfor å bruke tiden til noe mer nyttig på siden ![]() Forslaget er uansett notert. |
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| din, noe, noen, skriver, tråd, varsling |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Guggenbart`s Dyr (Bilde tråd) | GuggenBart | Medlemmene | 30 | 11-08-2009 22:35 |
| Varsling om nedetid på Reptilfreaks | Frogger | Driftsmeldinger | 0 | 30-06-2008 16:12 |
| Fant kongepyton under sofaen skriver vg? | Tarantula | Media | 7 | 24-02-2008 21:05 |
| gitar tråd | noas_ark | Småprat | 5 | 27-01-2008 20:21 |