"

Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05-02-2008, 19:36   #1
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,308
Blog Entries: 4
Standard Bestemme selv hvilken forum dere vil se på forsiden

Har tenkt litt på hvordan vi kan få skreddersydd mest mulig av din interresse på forsiden av reptilfreaks.
Med gjevne mellomrom spør noen hvorfor de ikke får se småprat forumene, andre beklager seg over for få innlegg om reptiler mens igjen andre føler at trådene deres blir spist opp av andre sine innlegg.

Hva om dere kunne selv bestemme hva dere vil se på hovedsiden?
Istedet for Siste Forum postinger ville det blitt f.eks:
Siste 10 innlegg fra Virvelløse dyr
Siste 10 innlegg fra Herptilforumet
Siste 10 innlegg fra Småprat forumet

Måten vi kanskje kan ordne dette på er at dere melder dere inn i grupper. Melder du deg inn i f.eks Herptil gruppen vil dere se kun Herptil innleggene. Melder du deg også inn i Virvelløse dyr gruppen vil også de innleggene komme opp på forsiden.
Enkelte forumkategorier som Informasjo, ris/ros vil selvfølgelig vøre obligatoriske.

Jeg vet ikke helt om jeg vil få dette skikkelig til, men ville dette vært noe dere ville brukt?
Frogger er online nå  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 19:40   #2
Reptilfreak

Joystick sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
Meldinger: 603
Standard

Jeg ville brukt dette !
Men et lite forslag er jo at du fek.s kan lage en gruppe med 2 ting. Fek.s en gruppe som heter: Reptiler Og Leddyr gruppen..
Altså ha 2/3 emner til en gruppe
Støtter denne !
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 19:45   #3
Reptilfreak

Renor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
Meldinger: 456
Standard

Jeg ville brukt det. Jeg har ingen umiddelbar interesse av knelere, men er svært interessert i taranteller, for eksempel, så dette høres ut som et svært godt forslag, Frogger.

Joystick: Hvorfor ha to-tre emner per gruppe når man kan melde seg inn i flere?
Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 19:52   #4
Reptilfreak

john sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 318
Standard

Ja kan se at mange kan like den ideen. Jeg har ingen kunskap om hvordan ting fungerer og hva som krever mye jobb når det gjelder å lage ulike funksjoner, men jeg har et liknende forslag:

Er det mulig at man får en liste over alle grupper, så kan man hake av dem man ønsker å se (eventuelt motsatt) på sin profil. For mitt tilfelle er det kanskje bare en eller to små grupper jeg ikke ønsker å se, og da synes jeg det virker tungvint å måtte melde meg inn i alle de andre gruppene.

Hva tror du? Dere?
Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 19:57   #5
Reptilfreak

Fluffy sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
Meldinger: 266
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av john Vis post
Ja kan se at mange kan like den ideen. Jeg har ingen kunskap om hvordan ting fungerer og hva som krever mye jobb når det gjelder å lage ulike funksjoner, men jeg har et liknende forslag:

Er det mulig at man får en liste over alle grupper, så kan man hake av dem man ønsker å se (eventuelt motsatt) på sin profil. For mitt tilfelle er det kanskje bare en eller to små grupper jeg ikke ønsker å se, og da synes jeg det virker tungvint å måtte melde meg inn i alle de andre gruppene.

Hva tror du? Dere?
Denne er jeg med på
Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 20:42   #6
Reptilfreak

NFredrik sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
Meldinger: 642
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

hadde vært supert med en slikt opplegg!

Edit: PS! er det ikke bedre med en avstemning en at alle skriver en post vær?
Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 22:39   #7
Reptilfreak

Viridovipera sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
Meldinger: 2,423
Blog Entries: 25
Standard

Personlig leser jeg alle forumene, og har stor interesse av det. Så jeg ville nok ikke brukt tilbudet.
Viridovipera er offline  
Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 23:14   #8
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,308
Blog Entries: 4
Standard

Etter å ha eksperimentert en del ser jeg at planen min vil bli for tungvint og vanskelig å forstå for nye brukere. man må melde seg ut av en gruppe og melde seg inn i X antall grupper for å få det til. Jeg tror derfor jeg legger dette på is intil jeg finner en mer lettvint måte å få det til på.

For allikevel å vise dere litt hva jeg tenkte på kan de som ønsker å få småprat opp på forsiden melde seg inn i småprat gruppen. Dette gjøres fra kontrollpanel -> Gruppemedlemskap Velg småpratgruppen og sim sala bim så skal det ha dukket opp en siste innlegg fra småprat forumene på forsiden.

Sist endret av Frogger; 06-02-2008 kl 12:24.
Frogger er online nå  
Svar med sitat
Svar

Emner
bestemme, dere, forsiden, forum, hvilken, selv, vil

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
bestemme kjønn på white knee synapse Taranteller 9 11-11-2008 23:49
Hvilken av disse anbefaler dere ? Joystick Taranteller 63 26-02-2008 20:08
Trenger litt hjelp med å bestemme meg: tarantell, pinnedyr Chixz Terrarier 11 13-08-2005 15:44
vet dere hvilken øyer det ikke fins slanger? gabonviper Helse og sykdommer hos reptiler 1 21-04-2005 12:02
bestemme alder straymond Øgler 1 14-11-2004 20:54

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:41.