| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Har tenkt litt på hvordan vi kan få skreddersydd mest mulig av din interresse på forsiden av reptilfreaks.
Med gjevne mellomrom spør noen hvorfor de ikke får se småprat forumene, andre beklager seg over for få innlegg om reptiler mens igjen andre føler at trådene deres blir spist opp av andre sine innlegg. Hva om dere kunne selv bestemme hva dere vil se på hovedsiden? Istedet for Siste Forum postinger ville det blitt f.eks: Siste 10 innlegg fra Virvelløse dyr Siste 10 innlegg fra Herptilforumet Siste 10 innlegg fra Småprat forumet Måten vi kanskje kan ordne dette på er at dere melder dere inn i grupper. Melder du deg inn i f.eks Herptil gruppen vil dere se kun Herptil innleggene. Melder du deg også inn i Virvelløse dyr gruppen vil også de innleggene komme opp på forsiden. Enkelte forumkategorier som Informasjo, ris/ros vil selvfølgelig vøre obligatoriske. Jeg vet ikke helt om jeg vil få dette skikkelig til, men ville dette vært noe dere ville brukt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Jeg ville brukt dette !
Men et lite forslag er jo at du fek.s kan lage en gruppe med 2 ting. Fek.s en gruppe som heter: Reptiler Og Leddyr gruppen.. Altså ha 2/3 emner til en gruppe ![]() Støtter denne !
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Jeg ville brukt det. Jeg har ingen umiddelbar interesse av knelere, men er svært interessert i taranteller, for eksempel, så dette høres ut som et svært godt forslag, Frogger.
Joystick: Hvorfor ha to-tre emner per gruppe når man kan melde seg inn i flere?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Ja kan se at mange kan like den ideen. Jeg har ingen kunskap om hvordan ting fungerer og hva som krever mye jobb når det gjelder å lage ulike funksjoner, men jeg har et liknende forslag:
Er det mulig at man får en liste over alle grupper, så kan man hake av dem man ønsker å se (eventuelt motsatt) på sin profil. For mitt tilfelle er det kanskje bare en eller to små grupper jeg ikke ønsker å se, og da synes jeg det virker tungvint å måtte melde meg inn i alle de andre gruppene. Hva tror du? Dere?
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
hadde vært supert med en slikt opplegg!
Edit: PS! er det ikke bedre med en avstemning en at alle skriver en post vær?
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Etter å ha eksperimentert en del ser jeg at planen min vil bli for tungvint og vanskelig å forstå for nye brukere. man må melde seg ut av en gruppe og melde seg inn i X antall grupper for å få det til. Jeg tror derfor jeg legger dette på is intil jeg finner en mer lettvint måte å få det til på.
For allikevel å vise dere litt hva jeg tenkte på kan de som ønsker å få småprat opp på forsiden melde seg inn i småprat gruppen. Dette gjøres fra kontrollpanel -> Gruppemedlemskap Velg småpratgruppen og sim sala bim så skal det ha dukket opp en siste innlegg fra småprat forumene på forsiden. Sist endret av Frogger; 06-02-2008 kl 12:24. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bestemme, dere, forsiden, forum, hvilken, selv, vil |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| bestemme kjønn på white knee | synapse | Taranteller | 9 | 11-11-2008 23:49 |
| Hvilken av disse anbefaler dere ? | Joystick | Taranteller | 63 | 26-02-2008 20:08 |
| Trenger litt hjelp med å bestemme meg: tarantell, pinnedyr | Chixz | Terrarier | 11 | 13-08-2005 15:44 |
| vet dere hvilken øyer det ikke fins slanger? | gabonviper | Helse og sykdommer hos reptiler | 1 | 21-04-2005 12:02 |
| bestemme alder | straymond | Øgler | 1 | 14-11-2004 20:54 |