| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Jeg har et forslag til en ny forum tråd som kan være sammen med terrarier og vivarier.
En "Gjør det selv" tråd. Her kan man legge inn bilder og beskrivelse under bildene fra oppstart av prosjektet til slutt produktet når det er ferdig laget. Dette når man lager f.eks et terrariet, vivariet, møbel, bakgrunn, lyskasse helt fra planker stadiet til det står oppe, er malt og er i bruk. Dette gir inspirasjon og ideer til alle som ønsker å bygge noe selv. Det er mye lettere å finne frem til dette, en å lette seg igjennom en masse tråder for å få litt hjelp til å bygge seg et terrariet eller lignende. Dette forumet skal ikke ta over for terraret og vivariet forumet, men jeg vil mene at dette skaper en bedre hel het. Denne tråden skal man ikke legge inn skryte bilder av at man f.eks har gjort om i buret sitt eller fått inn en ny rot eller stein som terrarier og vivarier er til, men en ren bygge tråd hvor alt er laget fra bunn av. Dette forumet syns jeg skal være låst, så det ikke er mulig å komme med kommentarer. Hundre "nice" meldiger syns jeg vil ødegge hele ideèn og gjøre det til en uproff side. Dette er et rent info forum, så skryt og kommentarer kan man ta i de to andre trådene. Man kan kalle forum tråden for Gjør det selv også har man underkategorier Terrarier, Vivarier, Bakgrunner, Møbler, Lysarmaturer, Egg klekker. Her i fra kan man da klikke seg inn på f.eks bakgrunner og da få opp flere tråder med f.eks Isopor bakgrunn til 500L terrariet! Der finner man da bilder og beskrivelser av hvordan og hva som har blir brukt. I min forklaring vil det bli: Reptilfreaks.no>Gjør det selv>Bakgrunner>Isopor bakgrunn til 500L terrariet Det ble litt mere skriving en det jeg hadde tenkt, men hva syns dere?? Frogger the man? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Helt ening ! ^^
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Kjempe god ide
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Bra ide! Det må vi ha da
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
jaaaa
det hadde vært digg, da kunne vi som ikke er så handyman lært en ting eller to
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Vestfold
|
nice
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
støtter denne, da det er veldig mange som gjør deet selv
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Dette høres kjempe flott ut! Kanskje man også kunne ha en underkategori der hvor man kan komme med forslag til matrialer, hvordan det skal gjøres osv.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Støtter denne, var slikt på en akvarieside da jeg holdt på med akvarier før. Det blir billigere, man lærer og det er morsomt. Kommer til å legge inn noen bidrag hvis det kommen en slik katerogi.
Thumbs up!:1:
|
![]() |
| Emner |
| din, forslag, mening |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Dagfinn Lynbøs mening om pinnedyr... | troia | Filmsnutter | 1 | 30-12-2007 17:20 |
| Forslag til dyr? | Duckslayer | Utstyr | 10 | 03-10-2006 13:53 |