| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
| Vis meningsmålingsresultat: Hva skal måedens art ta for seg? | |||
| Leddyr/insekter og reptiler/amfibier, 1 innenfor hver gruppe, hver måned. |
|
37 | 66.07% |
| Kun 1 reptil/amfibier per måned |
|
14 | 25.00% |
| Kun 1 invertebrat per måned |
|
2 | 3.57% |
| Noe annet, legg da gjerne igjen forslag i tråden. |
|
3 | 5.36% |
| Velgere: 56. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Dette er en avstemning for hva dere ønsker i forhold til måndens art:
Den vil stå og rulle frem til 25.januar, og vi vil da bestemme oss for hvordan "Måndens art" skal bli, utifra deres ønsker. Poll oppdatert
Who here has telekinesis? Raise my hand! Sist endret av _Nagash_; 17-01-2008 kl 10:43. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Jeg ønsker at man kan velge et dyr ut i fra det som er på forumet, alt i fra knelere, biller, gecko, slanger osv..
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Lørenskog
Alder: 27
|
Sitat:
som JanPhilip sier her, så var det det som var tanken min når jeg fåreslo det. så ene måneden er kan det være en kneler, neste en gecko, så en slange. det er opptil den som skriver innlegge vilken art han/hun vil skrive om... men helst ikke lage en artikel om en art som alerede er skrevet om da Edit: leste ikke det du skrev i forslags tråden min før etter jeg svarte her. så forandrer stemmen til punkt 1. Sist endret av therabro; 17-01-2008 kl 11:55. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Jeg kunne tenkt meg en med alt
Inkludert taranteller
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Grunnen til forslaget "Leddyr/insekter og reptiler/amfibier, 1 innenfor hver gruppe, hver måned." er at 1 måned er lang ventetid. Om man da kun har interessen av f.eks Reptiler, kan det bli kjipt om 3 etterhverandre velger å skrive om 3 forskjellige arter pinnedyr. Får man f.eks et innlegg om Reptiler og et om edderkopper hver måned, tror jeg det er større sjanse for at folk blir fornøyde. Flere får vist hva de kan, og flere får lese om det som interreserer dem. MEN, dette er kun min mening, alle skal få si hva de mener her
![]() Mvh Robin
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vest Agder
Alder: 40
|
Støtter Robin. Vi er såpass mange medlemmer med mange forskjellige spesialinteresser at det blir fort svært lenge mellom hver gang man får noe om sin egen favorittgruppe. En oppsplitting i to kategorier høres derfor fornuftig ut og burde være kurant å gjennomføre.
Mvh, Vegard
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
så? hvordan går det med planleginga/forberedelsene?
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| art, månedens |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Forslag: Månedens art. | therabro | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 12 | 17-01-2008 10:01 |