| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Lørenskog
Alder: 27
|
hei
jeg lurer på om det var mulig å få in en spalte som heter månedens art? altså at en av våre brukere blir spurt om å skrive et innlegg om en art som intriserer han/hun. det må selvsakt være et dyr som reptilfreaks handler om (ikke hunder og hamstre ) et engelsk forum har noe lignende. hvordan det vil funke: en av våre moderatorer eller ansvarlig spør en av våre medlemmer om de er villig til å skrive et innlegg om en valgfri art. om de svarer ja, så har de noen uker på å setta sammen noe på. dette kan jo forveksles med et cearsheet, men vil jo bli mere om hva dem som skriver liker med dyret, litt funnfacts og lignende hoper dette faller i smak |
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Hadde vært litt gøy å krysse det eventuelt med måndens dyr da. altså ikke bare om en random art. men om din egen. Sånn at det blir en slags presentasjon om ditt eget dyr, arten og caresheets. osv. Så får vi liksom måndenes dyr ^^
om noen forsto hva jeg mente da
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Dette høres morro ut ! Støtter dette 110 %
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Selfølgelig må jo alle månedens art som forskjellige har laget lagres !
Støtter dette 111 %
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
nå handler jo forumet mest om reptiler, herpetiler og arachnider.. så er vel egentlig best for helhetens skyld å holde oss innenfor det området... jeg personelig har ikke lyst til og høre om "katten frank" eller "marsvinet kalle", da hadde jeg vel egentlig vert på et annet forum ![]() men elelrs så er det jo om en art den som blir valgt ut velger å skrive om, så om du ble valgt miroxx, så kunne du har valgt et av dine egne dyr, å gi oss en presentasjon av det dyret og arten Sist endret av therabro; 16-01-2008 kl 19:17. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
jeg tenkte kunn innenfor de dyra vi har om på forumet
jeg hadde holdt nakenrotta og Bikkja uttafor tenkte da på øgler, slanger, eddiser osv
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
heh.. var jo det som var hele idén handla om, en art innefor det vi driver med som den som blir spurt velger å skrive om, om det er en tigerpyton, skildpadde, frosk eller tarantel... velg en art som du kan noe om, les litt ekstra om den og lag en presentasjon av arten... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Dette hadde jo vært kult da =D
![]() |
| Emner |
| art, forslag, månedens |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Forslag til bildekonkurranse "Månedens tarantell" | Jonas | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 22 | 20-05-2008 04:37 |
| Månedens art | _Nagash_ | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 27 | 11-04-2008 17:20 |