"

Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det.

Vis meningsmålingsresultat: Vil du ha en Chat på reptilfreaks og ville du bruke den?
Ja! 41 46.59%
Likgyldig til Chat. 29 32.95%
Nei! 18 20.45%
Velgere: 88. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 07-02-2012, 16:10   #31
Reptilfreak

Christoffer sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 1,631
Blog Entries: 3
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (17)
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av CamStatic Vis post
Jeg kommer nok neppe til å gidde å sitte på chatten for å svare på alle folkets spørsmål i den grad det blir beskrevet her... Spesielt hvis det er spørsmål de fint kan finne på Internett selv.

Jeg ville brukt chatten først og fremst for å bli kjent med folka bak avatarene, eller bare litt trivelig skravel om alt og ingenting - men å være noe jævla svare-robot som man finner på IKEA sine sider kommer ihvertfall ikke jeg til å være i chatten, og tror få andre har interesse av det også...
Den er jeg med på. Men det er jo altid noen som vil svare og altid noen som vil spørre

Common names are very much like children that stare at you, pay no attention to them.
Christoffer er online nå  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 07-02-2012, 17:06   #32
Reptilfreak

christoffer90 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
Meldinger: 809
Blog Entries: 5
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Christoffer Vis post
Den er jeg med på. Men det er jo altid noen som vil svare og altid noen som vil spørre
tror de fleste vil bruke chaten til småprating etc.
det er jo chat, ikke ''kundeservice''.

evt. kunne det stått i toppen av chatten/poppet opp en beskjed på chatten hvert 10 min. eller noe sånt, automatisk, med en beskjed som tilsier at spm om reptilhold etc. skal søkes opp i forumet -link til søkefeltet- og om de ikke finner det de lurer på når de søker, lag en ny tråd med spm ditt, f.eks

evt?
Svar med sitat
Gammel 07-02-2012, 20:17   #33
Reptilfreak

Genetics sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
Meldinger: 510
Standard

Om det hadde kommet opp et pop-up vindu om det hvert 10'ende minutt tror jeg at jeg hadde gitt f i hele chaten... Det kan fort bli litt slitsomt for de som faktisk holder seg til "reglene"
Svar med sitat
Gammel 07-02-2012, 20:19   #34
Reptilfreak

christoffer90 sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Genetics Vis post
Om det hadde kommet opp et pop-up vindu om det hvert 10'ende minutt tror jeg at jeg hadde gitt f i hele chaten... Det kan fort bli litt slitsomt for de som faktisk holder seg til "reglene"
var et forslag, hadde vært en smart idè å hatt en beskjed.
på toppen av chatvinduet eller noe.

prøver bare å komme med forslag, give me a break!
Svar med sitat
Følgende medlemmer liker innlegget til christoffer90
Gammel 08-02-2012, 03:56   #35
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,308
Blog Entries: 4
Standard

Vil bare si det en gang til så ikke det blir noen missforståelser.
Jeg har ikke sagt at det vil komme noen Chat med det første. Undersøkelsen er for å gi en indikasjon på om det er noe medlemmene ønsker eller ikke, slik at jeg evt. skal se mer på løsninger osv når den tiden kommer.
Frogger er online nå  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 08-02-2012, 06:13   #36
Reptilfreak

christoffer90 sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Frogger Vis post
Vil bare si det en gang til så ikke det blir noen missforståelser.
Jeg har ikke sagt at det vil komme noen Chat med det første. Undersøkelsen er for å gi en indikasjon på om det er noe medlemmene ønsker eller ikke, slik at jeg evt. skal se mer på løsninger osv når den tiden kommer.
det ser ut som de fleste vil ha da
Svar med sitat
Gammel 08-02-2012, 10:30   #37
Reptilfreak

Tinky sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Sted: Oslo-området.
Alder: 28
Meldinger: 32
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Christoffer Vis post
Men kan vi ikke også regne med at de spørsmålene som blir stilt i en chat , og kanskje besvart, er spørsmål som allerede er besvart i forumet?
Det er vel de som ikke gidder å søke gjennom forumtrådene som vil stille spm i chatten, og de er dere vel i grunn glad for å få vekk fra forumdelen også, hvis jeg ikke tar helt feil.

Jeg skal ikke påstå at jeg har lest igjennom alle trådene her inne, men jeg regner med at alle disse småspørsmålene som jeg kaller dem, allerede har blitt besvart.
Tinky er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Reptilfreaks chat? norway Småprat 9 01-11-2011 14:20
Live chat på reptilfreaks? Chrisat Forslag til endringer/forbedringer av siden 6 01-09-2010 18:39
Chat? Galil Småprat 9 25-08-2009 21:02
Chat? saroksta Forslag til endringer/forbedringer av siden 3 30-01-2008 01:03

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:34.